Helaas hebben wij het aan de lijve ondervonden, 147 weg, lcd tv weg, laptop weg, geld weg............ best klote om te bedenken dat ze je gejate spullen met je eigen auto vervoerd hebben.

Laat ik nu net afgelopen zaterdag op deze wijze een startrelais op de AX van m'n vriendin hebben gezet!!ik heb een onderbreker op de massakabel naar de accu zitten, wel motorkap steeds openmaken, kost 13 euro
Foei! dat mag toch helemaal niet in dit land...Ook een mooie manier om zelf de dief te vinden en eens lekker inelkaar te rammen.
Dit is al eerder genoemd in dit topic. Zoals ook al gemeld, het kastje werkt niet als de auto in een container staat. Zowel de GSM als de GPS die er in zitten werken dan niet meer. Het is zeker een nuttig kastje, maar verwacht niet dat je een uur na de diefstal nog signaal krijgt. Je moet er echt retesnel bij zijn wil je je auto nog terugvinden als professionals er mee aan de haal zijn gegaan.Lees net in een ander topic hier dat er weer een auto is gestolen. Ik heb sinds een half jaar een zogenaamd " track en trace " systeem in mn Alfa zodat ik bij diefstal de auto precies kan volgen.
Hehehe....dit zijn beste stevige jongens, daar loop ik wel een blokkie voor omOnze Rottweiler erin leggen....
Zit al te denken om hem te verhuren per nacht....![]()
Het probleem is nu juist altijd met dit soort systemen dat hij dan al gestolen is. Bij mij in de buurt is heel wat jaren geleden de gloednieuwe BMW X5 gestolen met een dergelijk systeem. Welliswaar zonder een sms. Maar het leed is al geschiedt. Auto is teruggevonden in Hoek van Holland waar hij met de sleutels in het contact stond te wachten op de boot.Stuurslot is ook een optie of idd de verbreker op de massa van de accu, je moet wel onder motorkap maar het is een kweste van sleuteltje omdraaien. en als ik 500 e kon missen had ik zeker track and tace gekocht dat hoef je je echt nergens druk om te maken.
gr Tom
Inmiddels weer een kilootje of 15 erbij en ligt op de autosleutels te slapen 's nachts....nog steeds mogelijk om te huren....Hehehe....dit zijn beste stevige jongens, daar loop ik wel een blokkie voor omOnze Rottweiler erin leggen....
Zit al te denken om hem te verhuren per nacht....![]()
![]()