Donateur of niet?

Ja, natuurlijk donateur!
85%
91
nee...
15%
16

Totaal aantal stemmen: 107
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Donateur?

do mar 29, 2007 20:16

- Hoe kom ik anders aan die fraaie klaverblaadjes, het beste Alfa en ws ook autoclubblad.
- Hoe kan ik anders voor weinig op het circuit rijden?
- Hoe kan ik anders aan leuke ritten meedoen?
- Hoe had ik anders vele medegestoorden kunnen ontmoeten?
- Hoe zou ik me anders voelen op dit forum ?
- Hoe zou ik me anders ook actief voor deze club kunnen inzetten.?
- Hoe kan ik anders mijn steun geven en waardering laten blijken voor degenen die actief zijn binnen de club?

Juist doordat er donateurs zijn is er binnen de SCARB toch vrij veel mogelijk. Meld je dus aan als je achter die evenementen en initiatieven staat.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Donateur?

do mar 29, 2007 20:40

Nee (nog niet)...
Waarom?
Ik ben een beetje terughoudend sinds ik een paar jaar betalend lid ben geweest van de Belgische club, ik vond het achteraf gezien het geld niet waard (had vooral te maken met de sfeer in de club). Door tijdsgebrek (drie kleine kids, fulltime job en meer dan fulltime job van de vrouw) heb ik momenteel ook veel te weinig tijd voor een actief clubleven (hoewel ik de sfeer op dit forum zeer waardeer, mijn "alfaleven" breng ik vooral hier door, en in mijn daily natuurlijk). Ik sluit zeker niet uit dat ik ooit donateur word, maar dan wil ik ook voldoende tijd hebben om actief aan het clubleven deel te nemen. De beslissing zou trouwens sterk versneld kunnen worden mocht er ooit een Belgische tak van de Scarb ontstaan (hint 8) )
:shock:

Elio !!!

Op het Autowereldforum zit ik elke jongeman met een Alfa warm te maken voor deze club en jij bent daarbij dikwijls mijn steun en toeverlaat .. En je bent geen lid ? :lol:

Ik snap je terughoudendheid wel hoor . :wink: Wij hebben ook niet echt goede ervaringen met de Belgische club , zoals je wel weet . Maar deze teleurstelling was een extra stimulans om lid te worden van de SCARB , want het gaat er hier echt wel heel anders aan toe . Iedereen welkom , arm of rijk , zwart of wit , blond of venetiaans blond :lol: , ...

Het clubblad overtuigt heel veel mensen en dat is alleen al het geld waard , maar het is niet alles natuurlijk . Ik heb hier al een hele boel leuke mensen leren kennen , waarvan ik enkele wel mijn vrienden mag noemen . En ik heb ze allemaal via dit forum en de prachtige evenementen leren kennen .

Ik moet toch ook even vermelden dat ik zeer aangenaam verrast ben door de " doorzichtige " structuur die deze stichting heeft . En structuur duidt ook op structurering en die is naar mijn mening ook dik in orde .

Wat de Belgische tak betreft : Hoe meer Belgen , hoe meer kans . Dus vul maar snel die overschrijving in !!! :lol: :wink:

Er zijn nog een hele hoop positieve dingen te vertellen over het lid zijn van deze " Club " . Het bondig lijstje van @@ ; daar kan ik mij ook helemaal in vinden .

Maar ik krijg het niet zo kortgaweg op " papier" . Ja sorry , ik ben een kletswijf . :oops:

Floor
Guru
Guru

do mar 29, 2007 20:51

Oja, omdat er in dit land maar 2 van deze Alfaclubs zijn, ben ik ook maar lid geworden van die andere :lol:

Lekker 2 Alfakwartaaltijdschriften.
Oo==v==oO

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do mar 29, 2007 21:01

Ja omdat,
Alle bevengenoemde.
En ik door dit (door het SCARB betaalde) forum al veel leuke mensen ben tegengekomen en nu zelfs regelmatig zie.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mar 29, 2007 22:09

Uiteraard donateur, al was het maar voor het KB.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mar 29, 2007 22:12

- Hoe kom ik anders aan die fraaie klaverblaadjes, het beste Alfa en ws ook autoclubblad.
- Hoe kan ik anders mijn steun geven en waardering laten blijken voor degenen die actief zijn binnen de club?

Juist doordat er donateurs zijn is er binnen de SCARB toch vrij veel mogelijk. Meld je dus aan als je achter die evenementen en initiatieven staat.
Zie boven :wink:
Ik moet alleen eens wat meer op het circuit gaan rijden :lol:

Maar: uiteraard donateur :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Tonio
Guru
Guru

do mar 29, 2007 22:41

Na dit te hebben gelezen schieten woorden mij te kort...!!!

tommie
Guru
Guru

do mar 29, 2007 23:02

geen donateur..

vind het gezellig hier op het forum, zo ben ik ook bekend geworden met de SCARB maar ik hecht er geen waarde aan om ergens lid van te zijn.
zonder lidmaatschap ben ik ook welkom op evenementen en wordt ik er niet op aangekeken (tot nu toe niet tenminste)
veel tijd heb ik ook niet voor veel evenementen, dus is er ook minder "verplichting"

desondanks geen slecht woord voor de SCARB! ga zo door
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Knopjes

do mar 29, 2007 23:47

Idem als Tommie. Misschien dat er wel ooit verandering in komt.

Rees-Cees

do mar 29, 2007 23:49

Nee niet meer.

waarom? vraag het eens aan de voorzitter!

@Mods: niet weghalen deze reactie.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 30, 2007 00:01

Komt vanzelf jongens, komt vanzelf...

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 30, 2007 00:03

Donateur: Nog wel, zojuist opgezegd !

Adios, JR
Laatst gewijzigd door figlio del commesso op ma apr 09, 2007 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 30, 2007 00:06

Donateur: Ja !

Waarom ? Zodat vele niet-donateurs (de goede nagelaten) lekker kunnen zeiken en zaniken en evenementen kunnen bezoeken. Op mijn kosten :evil:

Adios, JR
Dat is ook een reden dat ik donateur ben, dat geeft in mijn optiek enige rechtvaardiging aan eventuele kritiek. Net zoals mensen die niet stemmen ook niet moeten zeuren dat het beleid van de regering niet naar hun zin is.

Rees-Cees

vr mar 30, 2007 00:09

Donateur: Ja !

Waarom ? Zodat vele niet-donateurs (de goede nagelaten) lekker kunnen zeiken en zaniken en evenementen kunnen bezoeken. Op mijn kosten :evil:

Adios, JR
bedankt, ik voel me als "goede" niet donateur aangesproken maar drink graag een biertje op iemand anders kosten.

Knopjes

vr mar 30, 2007 00:09

Komt vanzelf jongens, komt vanzelf...
Sarcastisch bedoeld, neem ik aan? ;) Ik heb momenteel ook wat andere dingen aan mijn hoofd, zoals de verkoop van het huis omdat mijn vader in november overleden is, keuze van mijn vervolgopleiding, kamer zoeken. Als alles weer rustig en op een rijtje is, ga ik eens wat evenementen bezoeken en dan kijk ik of ik lid wil worden van de club :)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”