bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

Lekker wakker worden....

do feb 02, 2006 14:39

Vanochten 10 minuten van huis... Op een 80 km weg (voorrangsweg) buiten de bebouwde kom, draaien er 2 autos vanuit een zijweg de weg op (mijn rijrichting). Op zich nog niks aan de hand. Ff gas liften om hen wat ruimte te bieden om op snelheid te komen. Dit verzuimden ze echter te doen en bleven +/- 60 rijden. Dus ik knippertje uit, wat gas erbij en erlangs... Tenminste dat was t plan. Op het moment dat ik met mijn A stijl ter hoogte van de achterkant van de eerst in te halen auto rij, komt deze op het idee om zijn voorligger in te gaan halen :shock: Dit gebeurde op een brug waar naast de rijbaan de fietspaden ong 15 cm hoger liggen :? Ik max. naar links sturen, claxoneren en op de rem. 't ... weet me nog net aan te tikken waardoor ik de stoeprand raak. (Linker voorband (2000km oud en velg naar de galamiezen) Snelheid eruit en weer achter die malloot naar rechts... Wil ie nog doorrijden ook :twisted:

Na enige licht signalen en een knipperlicht naar rechts aan besloot ie toch maar te stoppen. "Ow heb ik je geraakt?" Ik mijn rechter zijkant geïnspecteerd... slechts een oppervlakkig krasje op de wieltoer (spatbordrand), linker voorband en velg wel schade. Maar wel rijdbaar. Corsatje... linkerachterscherm behoorlijk naar binnen gedrukt. :P Vanavond maar ff de zaakjes regelen... Als ik de ET waarde van mijn 15" 4x98 heb achterhaald dan komt ie waarschijnlijk wel in te koop gevraagd langs... :D

Geen gewonden... Das t belangrijkst toch?
Shut up and ride!

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Lekker wakker worden....

do feb 02, 2006 14:48

Het doet me aan dat spotje denken van een hele tijde geleden op TV.

Het asootje........was ook een 75...... :wink: .

FF serieus....ik maak het elke dag met mn bus,,,ff snijden enzo...maar je leert er mee leven... :?
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Robert 75 V6

do feb 02, 2006 15:23

mooi ruk man! ik hoop dat de schadeafwikkeling snel en netjes gaat. Sterkte ermee!!

Ruud33 16V

do feb 02, 2006 15:31

Die bestuurder van het corsaatje had duidelijk de slaap nog niet uit... en dan lekker zeggen: heb ik je geraakt????

probeer die kras maar mooi weg te poetsen en geld voor overspuiten van de verzekering te vangen... Is mij ook ooit gelukt :lol: :lol:

En die velg kunnen ze je hier op het forum vast wel aanhelpen!!!

Succes met de afhandeling!!!

RG

Re: RE: Lekker wakker worden....

do feb 02, 2006 15:44

Het doet me aan dat spotje denken van een hele tijde geleden op TV.

Het asootje........was ook een 75...... :wink: .
Als bralfa's 4x98 velg nu kapot is, gok ik dat het met z'n Thema gebeurd is en niet met de 75... :idea:

Blijft klote, hopelijk kun je alles netjes afgehandelen met die knakker!

bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

do feb 02, 2006 20:05

Tis idd met de Thema gebeurd Rg (scherp man)
Vanmiddag trailertje gehaald om morgen de Cinq te kunnen halen, gelijk ff bij Autoparts Brummen maar een velgje meegenomen :D Thanx Robert!!!

Zojuist met die slaapmuts de zaak geregeld... Hij wil t zo regelen... Dus volle prijs voor een velg, nieuwe band en een rondje uitlijnen.. Dan vind ik t wel ok... De schade aan mijn scherm is dusdanig klein dat t maar de vraag is of t te verhalen is... Ff poetsen en klaar is tie weer.
:P
Shut up and ride!

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

do feb 02, 2006 21:51

:thumbs:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr feb 03, 2006 00:46

En toen leefden ze nog lang en gelukkig.......................... :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”