Even on topic: Vergeet niet dat er reuzeveel 3 series zijn verkocht en al helemaal in België.
Ze zijn daar toch welbekend een stukje goedkoper.
Dat er geen interesse is voor 2e hands BMW en dat het onderhoud zo duur is, dat is grote Lariekoek! (ik heb een aardig Beamer verleden) Maar als je de garageprijzen gaat vergelijken met het zelfsleutelen en de onderdelen zelf halen dan praat je natuurlijk DIK in eigen straatje.
Hoewel ik Alfa een warm hart toedraag (en dat zijn alleen de modellen die achterwielaangedreven zijn) ben ik geneigd om mijn A6 avant ooit te gaan verwisselen voor een 530D touring. Heb laatst in een 535D gereden en dat was werkelijk adembenemend. Voor mij past Alfa niet in het dagelijks vervoer, wel als hobby.
Maar om nu een degelijk merk neer te sabelen, beetje vreemd. En proleten rijden nu tegenwoordig overal in. Vorig jaar reed ik 2 maanden in een Saab 9-5 aero, werd begroet door 2 enorme Sjonnie uitziende jongens in een 9-3 viggen....Zie ik regelmatig Volvo's rechts inhalend proletengedrag vertonen. Heb ik laatst mijn schoonzus verteld dat ze niet moet raaskallen dat er toch alleen nette mensen in Volvo rijden!
Zullen we het maar over de hobby hebben dan

- lijkt mij een betere tijdsbesteding.