Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: nieuwe klaverblaadje binnen?

ma okt 02, 2006 09:15

Binnen en alweer half uit, top weer mensen! 8)
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: nieuwe klaverblaadje binnen?

ma okt 02, 2006 10:26

Hier ging de voordeur bij mijn thuiskomst ook al wat moeilijker open dan anders... *urng*

hehe, Theo, klasse kerel :thumbs:

Ben benieuwd wat jullie van het hoofdartikel vinden, m.i. levert Patrick Italiano een huzarenstukje om de geschiedenis van de Alfa-fabrieken zo duidelijk op schrift te zetten. Op dit forum maken we ons wel eens druk over de toekomst van 'ons' merk; kan Alfa met zijn huidige modellen een speler van een redelijk niveau blijven in de auto-industrie? Inmenging van buitenaf, financiers, marketeers en technici die lijnrecht tegenover elkaar staan. Gevoelsmatig loopt Alfa de laatste jaren bij voortduring langs de rand van de afgrond. Een geruststelling, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt: het is nog nooit anders geweest!
Inderdaad zolang ik met Alfa's bezig ben is het altijd hetzelfde liedje geweest.
AlfaSud - > Roestproblemen Alfa richting de ondergang.
33 (laatste model) -> Redding van Alfa omdat hij het ook als Leasbak goed deed bij de eerste generatie IT-ers.
164 redding van Alfa en de eerste betrouwbare Alfa Romeo. Was nieuw voor onder de 40.000 gulden te koop.
156 redding van Alfa -> Als leasewagen
..... Nu wordt het weer spannend. Ze hebben mooie modellen maar nog geen verkoopklapper (de 159 misschien).

En het klaverblaadje is echt een mooi stukje werk, ook door de inbreng van de leden. En de toegankelijkheid van de makers van KB.
Goed zo :thumbs:

charlotte

ma okt 02, 2006 11:48

Ben ik de enige die nog niet is verblijd met de nieuwe editie van het Klaverblaadje???? :cry:

Anke

ma okt 02, 2006 15:00

Ben ik de enige die nog niet is verblijd met de nieuwe editie van het Klaverblaadje???? :cry:
Last van SnailMail daar in de polder :wink: alhoewel...ReesCees had hem al wel zaterdag :roll:

@@Carlo Abarth: Zoiets moois moet je doseren, niet in 1 keer uitlezen. Net als met iets lekkers: elke keer een klein hapje :lol:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 02, 2006 15:57

Hier ook binnen, en mijn QV staat er mooi op bij de foto's van de transaxledag :thumbs: Gelukkig zie je op de foto waar ik zit te eten niet wat er allemaal op mijn bord ligt
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma okt 02, 2006 16:04

@@Carlo Abarth: Zoiets moois moet je doseren, niet in 1 keer uitlezen. Net als met iets lekkers: elke keer een klein hapje :lol:
Heb je wel gelijk in, maar om één of andere reden blijf ik hem er toch bij pakken tot de nieuwe weer uit is... Lees ik sommige dingen nog een keer (en dan aandachtig inplaats van vlug erdoorheen), ontdek ik weer nieuwe pagina's en vind ik het alleen al leuk voor de zoveelste keer plaatjes te kijken met een alcoholisch drankje op de bank...
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 02, 2006 18:21

Ik heb hem ook nog steeds niet binnen.....
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 02, 2006 18:23

Arriva!

Straks lekker lezen!
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma okt 02, 2006 18:44

Grrrrr, hier nog steeds niets :-(
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 02, 2006 19:21

Hier ook binnen, en mijn QV staat er mooi op bij de foto's van de transaxledag :thumbs: Gelukkig zie je op de foto waar ik zit te eten niet wat er allemaal op mijn bord ligt
Ondanks dat ik niet kan zien wat er op je bordje ligt heb ik wel een vermoeden.. 8)
Theo Romeo
Afbeelding

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 02, 2006 19:43

Ondanks dat ik niet kan zien wat er op je bordje ligt heb ik wel een vermoeden.. 8)
Jah, gezonde eetlust noemt mijn moeder dat :whistle: Maar daar in Zandvoort kon ik het ook goed hebben hoor!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Anke

ma okt 02, 2006 20:56

Jah, gezonde eetlust noemt mijn moeder dat :whistle: Maar daar in Zandvoort kon ik het ook goed hebben hoor!
Volgens mij is het maar goed dat de nickname Vetkaai al vergeven is want anders....... :jumping:

AlfaTony
Guru
Guru

ma okt 02, 2006 20:57

ja..ook in klein zundert binnen :lol: ...en theo M gefeliciteerd met het jubileum...25 klaverblaadjes =D> =D> :thumbs:
Mee eens :thumbs:
Hier ook :lol:

Alleen jammer van de rubriek Gehoord&Gelezen :cry:
:?: Hoezo, zat er toch wel bij?
Jawel, maar volgende keer is het de laatste Gehoord&Gelezen.
Gehad:
Alfasud 1.7 TI QV GF-02-HD
Alfa 75 1.8 Turbo PV-73-VH
Alfa 33 1.3 VL ZV-85-NV
Alfa 33 1.7 16V Permanent 4 DL-ND-12
Alfa 145 1.9 JTD L 39-DG-BN

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

di okt 03, 2006 00:45

Voor wie hem nog niet heeft: wat niet is kan nog komen. In deze uithoek was-ie er zaterdag al, maar m'n vader (die 1 dorp verder woont) kreeg hem ook vandaag pas. Maar dat kan ook zijn omdat ze dat mooi vonden combineren met z'n verjaardag vandaag :P

Moet overigens nog beginnen met lezen, maar hij is iig wel lekker dik. En volgens mij betekent kwantiteit in deze wél kwaliteit :D
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

SQUADRA LEO
Guru
Guru

di okt 03, 2006 09:52

Ik ben hem weer stuk voor stuk aan t lezen in het kleinste kamertje. Lekker rustig. :wink:

Ziet er top uit !! :thumbs:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”