Thanks voor de tip, zal het binnenkort even veranderen!
Ja ik heb me al eens georiënteerd op DNRT en Squadra Italia. Wat snelheid betreft zal ik inderdaad wel aardig mee komen verwacht ik,
zeker adhv de gemeten rondetijden, maar er zijn nog wel wat obstakels te overwinnen voor ik mee mag doen...
Om te beginnen zal de licentie gehaald moeten worden. Nou verwacht ik het zonder al teveel cursus dagen het wel te redden, aangezien ik
er ruim 10 trackday's op heb zitten, maar enkele honderden euro's zal het iig kosten.
Daarnaast is de auto in tijden van minder budget (toen student) en met enkel trackday's in het vizier opgebouwd. Wat er volgens mij
in ieder geval nog moet veranderen:
- FIA rolkooi
- FIA stoel
- FIA gordel
- Brandstofsysteem in afgesloten gedeelte en met staal omvlochten slangen + koppelingen of het geheel buiten het interieur brengen
- Accu in box
- FIA overall, helm, balaclava en handschoenen
Wat brandstoftank betreft is het mij nog niet duidelijk. Is de originele TS tank toegestaan? Als dat niet het geval is moet daar ook nog een
oplossing voor komen.
Technisch is de auto wel degelijk, gereviseerde motor en het geheel is erg betrouwbaar gebleken gedurende de afgelopen circuit sessies,
dus daar verwacht ik weinig kosten aan. Remmen hopelijk ook op niveau na bovenstaande upgrade. Misschien een keer revisie van de bak.
Er zijn wel eens synchro's hoorbaar...
Het lijkt mij iig er mooi om SI te gaan rijden! Seizoen 2010 maybe...
Voor de liefhebbers nog even wat gestoei met een BMW @ Zandvoort:
http://nl.youtube.com/watch?v=hCaHCvQPzCY