Wat alleen lastig is, is dat mensen hun auto niet gauw gaan "terugtunen"...
Wat mij het belangrijkst is, is gelijke motorisering, gelijk aantal PK's maakt het leuk.
Dus een standaard TS motor met Squadra chip, std inlaat, std kop, std nokkenassen, zuigers etc, waarbij je niet over de 160 PK's mag.
Uitlaat zou ik vrij laten, geluidsnorm van DNRT geldt hier.
Een frisse TS op een std chip haalt trouwens max 150 PK, 160 alleen als je gaat rollen. Dat is dan voor de uitslovers.

De v-bak mag wat mij betreft vrij zijn, mits origineel op een 75 model geleverd (1.6, 1.8, 2.0 etc) en mag een sper hebben.
De overige delen van de aandrijflijn moet ook std zijn, als het maar op een productie 75 geleverd is. Maar ik zou wel hardyspicerkooien toestaan.
Ik denk dat onderstel vrij moet blijven, maar wel onder enkele beperkingen omdat anders het einde zoek is.
Verplicht gebruik maken van ong de originele spoorbreedtes en orginele draagarmen en fusees.
Ook de originele triangel moet gebruikt worden met behoud van spoorbreedte, verstelbare wattstangen toegestaan, verder niks.
Dus geen IMSA praktijken met mega verbredingen, of aanpassingen aan de ophangingsgeometrie.
Remmen zou ik ook vrij laten, goed remmen ligt toch vooral aan de coureur.
Verder zou ik coilovers toestaan, dit omdat velen hier al hebben in geinvesteerd en het het racen echt stukken fijner maakt.
Het aanwezig zijn van torsiestaven (dikte vrij) zou ik wel verplichten.
Qua banden, ontlopen verse trampio's en oude slicks elkaar nauwelijks, dus dat kan je ook wel vrij laten. Wellicht maximum stellen op 16 inch?
Qua koets geen aanpassingen in lengte of breedte toegestaan, de std montageplaatsen voor motor, bak, ophanging etc moeten worden gebruikt.
Doorlassen mag, evenals versterken. Die kilo's moet je er ook weer uit racen, dus laat ieder lekker zijn gang gaan zou ik denken.
Plastic schermen zou ik verbieden, plastic kleppen en plastic ruiten mogen dan weer wel.
Zo zijn we toch een heel eind?