Zal ik je even proberen te helpen met de termen  maar met de "kwijt weg zijn" zal me niet lukken 
 
 
De  wastgate controleert de Turbodruk dat die niet boven zijn maximale druk gaat .
De actuator  (verbeter mij wanneer ik verkeerd ben ...)  is het stuk achter de wastgate en meet de buitendruk (luchtdruk) , hierbij komt de turbo druk en het totaal is de maximale druk van de turbo ...  waneer die tehoog is gaat de wastgate in werking treden en druk latenontsnappen...
De bleedvalve gaat de actuator wijs maken dat de luchtdruk lager is zodat de turbodruk nog gaat vergroten, en je in theorie boven de maximale druk van de turbo gaat komen ....
En nog het nut van de dumpvalve : deze zorgt er ook voor de dat de turbo niet afremt bij het ontkoppelen en dus het turbogat kleine is...
Hier nog een filmpje met een dumpvalve ....   de dumpvalve is het buisje dat je ziet opengaan..
http://italfest2005.alfaromeo-bg.com/RE ... 0boost.wmv
Gt Tom