Tijd voor een 'upje' van dit topic. Stilgezeten? Alleszins, met de bekende worstelingen die projecten als deze kennen. Giulia bijt zo nu en dan stevig van zich af zullen we maar zeggen
Met motor en bak in positie tijd voor het kardan. Met rijden had ik geen klachten over lagers, kruiskoppelingen en onbalans dus na een goede schoonmaakbeurt tot op het blanke metaal, de as weer netjes zwart gespoten en voorzien van een nieuw hardyschijf.
Uiteraard zijn alle overige steunen netjes zwart gepoedercoat.
Voor de oplettende kijker, het hitteschild voor de einddemper zit ook op zijn plaats, voor de voorste kwam ik erachter dat ik nog fijn gaatjes mocht gaan boren in mijn nieuwe spuitwerk..bleghh.. Gelukkig heb ik een voorraadje PU-lak van de onderzijde om de gaatjes weer netjes van lak te voorzien.
Aan de voorkant zijn de NOS-Carello koplampen geplaatst in de geheel herbouwde originele lamphouders en aangsloten op de nieuwe zelfgemaakte kabelboom waarover later meer.
Als laatste onderdeel, voordat de kabelboom kan worden afgemaakt is de nieuwe lichtere en sterkere startmotor geplaatst. Best een partijtje wurmen als je blok in de auto zit en oppassen geen krassen in de lak te maken.
Aan de onderzijde is na wat stoeien met uitlaatdelen het juiste voorstuk geplaatst zodat ook het hitteschild kan worden gepositioneerd en de gaten kunnen worden geboord in de bodemplaat.
En zo ziet dat bekende pijpje er dan aan de achterzijde uit