Ik heb nog nooit iets gezien wat ook maar leek op een ordinaire scheldpartij, wel pittige verschillen van mening maar daar is dit medium ook voor.
Helaas zijn die er wel geweest, en wanneer wordt voorgesteld om het meningsverschil op een andere dan verbale manier op te lossen, wordt er duidelijk een grens overschreden.
Voor iets als een hobbieforum is dat toch allemaal wat overdreven dat gegluur achter de schermen, ik vind het ook eng.
Stel je nou alsjeblieft niet teveel voor van het gemodereer, het aantal posts is op dit forum (gelukkig) zo hoog dat het nooit te doen is om alles te lezen. We gaan er gewoon vanuit dat dit een gezellig clubforum is en blijft, waar gewoon op een normale manier met elkaar omgegaan wordt. Streven is om niet in te grijpen, maar zo af en toe ontspoort helaas een thread, net zoals in het echte leven...
Tot afgelopen week heb ik er nooit aangedacht om te modereren, maar bij de bespreking voor de nieuwe clubsite kwam ter sprake dat er nu wel heel veel op het bordje van Jorix kwam te liggen. Jorix is zelf aan het verhuizen, er moeten nog wat zaken naar de nieuwe server verhuisd worden en we zijn een nieuwe site aan het bouwen, waarvan het meeste werk door Jorix gedaan gaat worden. Zo raar is het toch niet als we dan bijspringen?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing