Wat kan ik behalve "banden oppompen, accu eruit en in de was zetten" nog meer voor maatregelen nemen zodat hij zonder problemen de "periode van stilstand" doorkomt. ?
ben benieuwd

Op stal gaat ie zoiezo!even een gaatje bijboren in de wielen van de 33 - en met flinke schuifbouten lukt het wel....![]()
Ben je er nog bij Jeroen??![]()
(zet jij jouw 75 maar op stal - want anders is mijn witte 75 dadelijk te mooi bij die van jou vergeleken)
dit zou ik persoonlijk pas doen als je hem uit de stalling trekt of is hier toch een bepaalde rede voor dit vooraf te doen?Remvloeistof van remmen EN koppeling verversen.
Je weet dat remolie vocht aantrekt en dat oude olie dus meer vocht kan bevatten dan verse olie.dit zou ik persoonlijk pas doen als je hem uit de stalling trekt of is hier toch een bepaalde rede voor dit vooraf te doen?
maar als je goed ontlucht hebt zit er nauwelijks zuurstof bij je remolie en zal roesten dus niet het geval zijn... (zeker niet in 4 maanden lijkt me?)Je weet dat remolie vocht aantrekt en dat oude olie dus meer vocht kan bevatten dan verse olie.dit zou ik persoonlijk pas doen als je hem uit de stalling trekt of is hier toch een bepaalde rede voor dit vooraf te doen?
Gevolgen daarvan kun je raden...
Voor 4 maanden stalling een plensje olie op de zuigers kan...maar is wat overdadig - hoewel het niet zal schaden natuurlijk...
gaan die achterremmen na 4 maandjes stilstand al vastzitten(Achter)remblokjes uitnemen, goed schoonmaken en met voldoende kopervet weer terugplaatsen.
Oja, en m niet op de handrem zetten hè