Al met al kan je een deel van het aankooprisico afschatten als expert, maar ik vermoed dat er ook mankementen zijn die zelfs als expert niet kunt zien zonder de bolide ter plekke op de operatietafel te leggen en dat kan nu juist niet. Anders zouden die dubieuze handelaren ook niet meer bestaan.
Ik heb inmiddels twee 33's (en die zijn nog jong in vergelijk met de genoemde modellen) en ik ben eerlijk: Ik vind het fijn dat er af en toe wat stuk gaat (van redelijk formaat!) Even goed nadenken over de oorzaak, en dan lekker sleutelen, want dat is minstens net zo leuk als rijden! (Als het dure onderdelen zijn van een nieuwe auto snap ik dat dit niet de bedoeling is

) Wat is er nu heerlijker dan een aantal uren alle onderdelen te doorzoeken tijdens het SS om iets te vinden waar je naar zoekt....?
Maar je weet dat je een oude auto koopt, je zoekt er toch naar. Wie zijn borst niet nat maakt, die moet gewoon die roze bril afzetten. Alfa's zijn heerlijke auto's en zijn in mijn ogen net als vrouwen: onderhoud ze uitstekend en ze wijken nooit meer van je zijde! (ooh..ooh....any women here?)
"
Think first, then act..."
Steven