ja, dat is leukDagmar, je kunt altijd nog met mij mee komen als navigator.we houden contact
Driewerf Hoera !!!Wij wachten rustig af..... en zondag 5 augustus had ik al genoteerd

ja, dat is leukDagmar, je kunt altijd nog met mij mee komen als navigator.we houden contact
Driewerf Hoera !!!Wij wachten rustig af..... en zondag 5 augustus had ik al genoteerd
Je bent nog iets vergeten Dinky .Inmiddels heb ik ook de SCARB Forum Kalender bijgewerkt.
dat niet alleen.. ik heb toevallig gelezen wat zantvoort kost per dag en daar wordt je ook niet vrolijk van zegAan het Spettacolo gaan uitgebreide onderhandelingen vooraf. Wat dat betreft nog even geduld.Euh.... over het SS is nog niets bekend?
Hmm ik zag zojuist dat SS in 2007 niet in Zandvoort maar op Assen is...
De kalender op de site van het circuit van AssenHmm ik zag zojuist dat SS in 2007 niet in Zandvoort maar op Assen is...![]()
Waar zag je dat?
Ah zo .Ik vergeet nietsAls ik zou weten wat ik ben vergeten was ik het niet vergeten...
![]()
Nee hoor, ik ben niet verder dan maart gegaan omdat ik de linkjes uit de SCARB evenementenkalender gebruik voor de info en die houdt (qua info) op bij maart (behoudens de BLR). Vandaar
Beetje jammer voor ons, maar ach, 't moeten niet altijd dezelfden zijn die ver moeten rijden !Hmm ik zag zojuist dat SS in 2007 niet in Zandvoort maar op Assen is...
Kijk: Dat noem ik nog eens een positieve instellingBeetje jammer voor ons, maar ach, 't moeten niet altijd dezelfden zijn die ver moeten rijden !Hmm ik zag zojuist dat SS in 2007 niet in Zandvoort maar op Assen is...![]()
Dat wordt dan toch al logeren vanaf vrijdag, voor 1 overnachting vind ik 300 km te ver.
Ik ben naar de alternatieve gegaan omdat het "in de buurt" was... Met alle respect voor iedereen die meegewerkt heeft aan de alternatieve: er staan nu 2 ritten op de SCARB-kalender die "in de buurt" zijn![]()
En zijn er nog liefhebbers voor een alternatieve Limburgrit ? Ondanks dat er nu eentje op de evenementenkalender staat ?
BeterHmm ik zag zojuist dat SS in 2007 niet in Zandvoort maar op Assen is...