Ik las een tijdje terug dat een veerpootbrug de stuureigenschappen voor een 33 aanzienlijk kan verbeteren. Nu zag ik deze:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1424.html
Is dat wat of kan ik m'n geld beter in iets anders stoppen?
Je kan je uitlijning aanpassenDat je het niet ziet, vind ik niet zo erg, het moet voelbaar zijn. Waar ik nu voornamelijk mee zit, is dat m'n wagen gaat slinger als ik in z'n 1 en 2 volgas optrek. Ik moet contstant corrigeren bij het volgas optrekken en bij nat wegdek ga ik daardoor nog een keer in de berm belanden ben ik bang. Hoe ik dit moet oplossen weet ik nog niet, heeft iemand een oplossing?
Niet volgas optrekken als het nat is?Dat je het niet ziet, vind ik niet zo erg, het moet voelbaar zijn. Waar ik nu voornamelijk mee zit, is dat m'n wagen gaat slinger als ik in z'n 1 en 2 volgas optrek. Ik moet contstant corrigeren bij het volgas optrekken en bij nat wegdek ga ik daardoor nog een keer in de berm belanden ben ik bang. Hoe ik dit moet oplossen weet ik nog niet, heeft iemand een oplossing?
Heb ik ook eens gehad, heb me toen rot gezocht.........Dat je het niet ziet, vind ik niet zo erg, het moet voelbaar zijn. Waar ik nu voornamelijk mee zit, is dat m'n wagen gaat slinger als ik in z'n 1 en 2 volgas optrek. Ik moet contstant corrigeren bij het volgas optrekken en bij nat wegdek ga ik daardoor nog een keer in de berm belanden ben ik bang. ?
Heb je dan ook recent de boel uit laten sporen en lijnen? Ik laat zoiets heel regelmatig uitvoeren.Ik heb zelfs 4 dezelfde banden...
Daar begin je natuurlijk meeDan zal ik gelijk is kijken naar de stuurstangen, fusee-kogels en de rubbers. Misschien moeten die eens vervangen worden. Het tellertje van mn auto is de 200.000 km al gepasseerd...
en als dat allemaal goed is (of nieuw) uitlijnenDaar begin je natuurlijk meeDan zal ik gelijk is kijken naar de stuurstangen, fusee-kogels en de rubbers. Misschien moeten die eens vervangen worden. Het tellertje van mn auto is de 200.000 km al gepasseerd...![]()
Tjerry