Nou, het gat bij de wielkas is er inmiddels uitgeslepen en er zit al een nieuw stuk in, gewoon 1 op 1 overgenomen van een welwillende donor in zelfs de juiste kleur! Gat in de voorkant is er ook uitgeslepen en daar is een nieuw plaatje ingezet. Dorpel rechts is dus weer dicht! APK is inmiddels ook al weer gepasseerd dus deze jongen gaat nog even niet naar de sloop...
Nu moet ik de gelaste plekken nog even bijwerken want nu ziet ie er net uit als Frankenstein. De littekens verdwijnen grotendeels onder het plastiek maar wil het toch wel netjes achterlaten, iig goed beschermen tegen roest. Het gelaste stuk bij de wielkas is deels nog wel zichtbaar dus dat wordt bijgespoten. De plekken op de wielrand zelf maak ik kaal en zet ik daarna in de Noverox.
Effe een vraagje voor wat betreft het spuiten. De hoek bevat dus nog deels de kleur van de donor, echter de lasnaden zijn nog blank (staan nu wel in de ML). Zou ik het geheel eerst af moeten schuren en daarna in de primer zetten of kan ik hier rechtstreeks overheen met de spuitbus? Wel eerst ontvetten natuurlijk? Waar mee eigenlijk? Wasbenzine niet he?