GTVke
Full Member
Full Member

RE: verslag van een autootje bekijken....

zo aug 20, 2006 22:48

Gefeliciteerd Frank :thumbs:
Welke velgen staan er eigenlijk op je nieuwe project , het lijkt wel of het ding is voorzien van centrale wielmoeren ?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo aug 20, 2006 22:59

He Wim dik ding he... 8)
Velgen op de foto zijn Rial honingraat wielen; 16 x8,5 J Et 23 (breed!)
Er zitten echter ook 6 (!)Azev A wielen bij in 9!!J x16...Et 15 >BREDER! Die zullen er dus uiteindelijk onder komen, ben persoonlijk niet zó gecharmeerd van honingraatvelgen...
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

GTVke
Full Member
Full Member

Re: RE: verslag van een autootje bekijken....

zo aug 20, 2006 23:19

He Wim dik ding he... 8)
Er zitten echter ook 6 (!)Azev A wielen bij in 9!!J x16...Et 15 >BREDER! Die zullen er dus uiteindelijk onder komen, ben persoonlijk niet zó gecharmeerd van honingraatvelgen...
Grtz, fRank
Vette GTV :wink:
Wat de velgen betreft heeft ieder zijn smaak natuurlijk............. een Azef A is een mooie velg maar ik zie persoonlijk liever een honingraat met gepolierde rand als eender welke andere velg , zeker op oudere wagens .
Ga je de achterkant zo laten of terug origineel maken en ben je er al uit welke de kleur wordt ?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: verslag van een autootje bekijken....

zo aug 20, 2006 23:26

He Wim dik ding he... 8)
Grtz, fRank
Vette GTV :wink:
Wat de velgen betreft heeft ieder zijn smaak natuurlijk............. een Azef A is een mooie velg maar ik zie persoonlijk liever een honingraat met gepolierde rand als eender welke andere velg , zeker op oudere wagens .
Ga je de achterkant zo laten of terug origineel maken en ben je er al uit welke de kleur wordt ?
Is waar ,niks is zo persoonlijk al smaak. Voor mij is Azev A dé velg...
Achterkant ga ik zeker zo laten, wel moet ik ik tzt nog eerst ff bedenken waar ik de uitlaat wil hebben (door t rooster heen wellicht?)
Side pipe lijkt me nog leuker maar ben bang dat dat iets té ambitieus is in de ogen van de apk keurmans...
Kleur is ook zo'n dilemma...Historisch verantwoord rood heeft zeker niet mij voorkeur...
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Ton
Member
Member

ma aug 21, 2006 07:13

Side pipe is voor de apk no problemo , alleen de lokale veldwachter kan zich er druk om gaan maken .

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma aug 21, 2006 09:41

zelfs dat niet als ie stil genoeg is.
Bouw geen echte sidepipe a la viper, maar laat m gewoon net voor het achterwiel naar buiten piepen.
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”