Heren, dames? Ik heb mijn oog laten vallen op een fraaie 147. Althans, dat wordt mij verteld dat het een fraai exemplaar is. Ik heb vandaag de auto bekeken en die ziet er nog heel netjes uit en ruikt nog als nieuw! Op het eerste oog, dus een goede koop. Nu ben ik benieuwd of jullie experts mij zouden adviseren deze auto aan te schaffen en of het een redelijke prijs is.
Hieronder de specs:
Alfa Romeo 147 1.6 16v TS 5 Deurs
Omschrijving Mooie, goed onderhouden auto met onderhoudsboekjes met weinig kilometers MEENEEMPRIJS ZONDER INRUIL, ZONDER GARANTIE € 7.950,-
Merk Alfa Romeo
Type 146 1,6 16v TS 5 Deurs
Prijs € 8.950,00
Bouwjaar 2003
KM Stand 77.000 km
Kleur Blauw metallic
Brandstof Benzine
Transmissie 5 Bak handgeschakeld
Opties Stuurbekrachtiging, ABS, climatecontrol, cruisecontrol, electrisch bedienbare ramen, electrisch bedienbare spiegels, luxe velours interieur, NIET ROKERS AUTO !, lichtmetalen sportvelgen, centr deurvergrendeling met afst bediening, middenarmsteun voor, metallic lak, achterruitenwisser, hoedenplank, deelbare neerklapbare achterbank, boardcomputer, alle sleutels zijn aanwezig, mistlampen in voorspoiler, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, airbags ( passagierszijde is uitschakelbaar ), in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, 4 hoofdsteunen, radio cd speler, etc Klik op grote en kleine fotos voor vergroting