Eens vV, ik stelde daarom ook eerder al DE vraag of het bedrijf zelf APK station is en de keuring heeft uitgevoerd: geen antwoord. Dan idd de niet emotionele juridische weg bewandelen.ok, maar heeft dit bedrijf zelf de APK gedaan? of is het door een ander bedrijf gedaan? staat er niet letterlijk, hoewel wel de indruk gewekt wordt. En dan moet het toch hard gemaakt worden. Maar dan nog i de correcte route: contact met het bedrijf, met de bewijzen waaruit dan eea moet blijken, en als men er dan nog niet uitkomt is de logische weg inschakelen van een jurist/rechtsbijstand. De emotionele weg die hier bewandeld is leidt nergens toe, voor niemand.. Ik neem aan dat we het daar wel over eens zijn..wellicht is er al een wanhistory op APK gebied bij deze firma.
Ik ben het met bovenstaande van een aantal echt niet eens: 'dat het maar gewoon eigen schuld is'. Ook een onwetend persoon moet een goede goedkope auto kunnen kopen, je koopt tenslotte bij een firma en niet particulier!!! Alleen zijn we met zijn allen al zo gewend aan veel van dit soort boeven acties van bedrijven, dat we de verantwoording bij ons zelf gaan zoeken?!??
Maar de poster-es lijkt hardleers lees ik (namen horen hier niet, kan je altijd elkaar per PB versturen), en wij zijn trouwens ook de enigen die nog reageren hier...is de poster geschrokken.... Dus dicht dit topic?
Grz René