En de foto uit het topicDames en heren hierbij te koop....... foto`s gaan volgen.
Allereerst gaat deze niet naar een sloper maar een liefhebber, slopen kunnen we zelf ook wel maar dat gaan we nog wel even uitstellen
Wat is het:
een rode alfasud uit 1975 orgineel nederlands kenteken.
een restauratie opject met een goede basis.
interieur type drie stoelen en bank uitstekende staat ook daschbord uitstekende staat.
motor 1500 enkelcarb. loopt nog gewoon.
5 versnellingsbak.
voorschermen vergaan nieuw orgineel type 1 links en rechts aanwezig.
wielachterranden slecht nieuwe randen aanwezig.
bodem en kriksteunen hard wel is 1 kriksteunpotje eraf nieuw aanwezig.
binnenschermen laswerk
deuren en dorpels prima staat
boven de achterlichten laswerk.
en rondom voorruit en a stijlen roest vervangend deel deels aanwezig.
sud ligt bomvol reserve en extra delen.
prijs ik heb wel iets in gedachten, het is echt een sud voor een liefhebber die er de tijd volop in wil steken.
ik ga hier wel de tijd voor nemen om te zorgen dat ze goed terecht gaat komen.

Dit was precies wat ik wilde, een origineel Nederlandse met lage aanschafprijs (600 euro) waar eigenlijk alles aan moet gebeuren maar die wel nog te redden is. En dus kan ik ´m helemaal naar eigen wens op bouwen. Zo werd/word er in Oostenrijk al lang een Italiaanse import aangeboden voor 4000 euro, mooie blauwe lak, perfect rood interieur, gereviseerde 1200 en nieuwe remmen. Eer je ´m hier hebt op kenteken komt er nog 1000 bij. Maar dan betaal je voor een kleur lak die ik niet wil, interieur idem,, een 1200 wil ik ook niet en standaard remmen ook niet. Dus liever zelf opbouwen, uiteindelijk gaat deze ook zoveel kosten of meer afhankelijk hoe je telt en dan ook nog het werk, maar dan is het de bedoeling dat het wel mijn ultieme Sud is.