Komt binnenkort te koop!
Leuk voor iemand als trackday auto (en met een klein beetje moeite DNRT), maar eigenlijk is hij daar te netjes voor
Auto is in de basis een 2.0TS uit 1991. Koets heeft ~3ton ervaring, maar dit is er niet aan af te zien (gedeeltelijk gespoten bij aanbrengen EVO-kit in 2015).
Vanaf 1993 onder een carport gestald geweest en sinds ik hem heb (2009) altijd in een garage gestaan.
Auto is hard, ooit een keer gelast aan het chassis bij de onderste draagarm (rechts) en een hoekje in de kofferbak (dit stukje is erg lelijk gedaan). Ook zijn er achter nieuwe wielkastranden ingezet.
Even een paar highlights;
Onderstel
- RS set, voor pre-set, achter instelbaar (110 en 60kg veren)
- Watts uniball
- 30mm stabi met uniballs
- Casterkogels
- 2.5g camber voor, achter origineel
- Nieuwe wiellagers voor met redline vet
Remmen
- 305mm met 166 remklauwen
- BMW hoofdremcilinder
- Remdruk instelbaar
- 105 remklauwen achter
- Hydraulische handrem
- Staalomvlochten remleidingen
Motor / vbak etc.
- 1.8T, onderblok gereviseerd in 2011
- Chip 1.2 bar
- CSC demperloze middenpijp
- CSC einddemper
- Nieuwe hardyschijf voor (2016)
- V-bak rubbers versterkt
- Bak schakelt goed, geen gekraak, koppeling goed
- Sper werkt prima
Interieur
- OMP schroefkooi (voetjes volgens FIA eisen)
- Accu achter bijrijderstoel
- V6 tank
- Oude kuipstoelen met 4 punts gordels
Exterieur
- Evo kit
- Polyester voorschermen
- Polyester motorkap met snelsluitingen
- Lexan zijruiten achter
- Compomotive MO5 16x7.5, nieuw gepoedercoat
- Nankang NS-2R, 120 banden (205-45/16)
Auto mag weg, voor as is; €10,000,-