Gebruikersavatar
giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2461
Lid geworden op: wo feb 02, 2005 13:51
Locatie: Baarn

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 20:28

:shock: Dit is even een flinke domper - zeg maar een hele beroerde domper....
Degenen die jou hier en vooral in het echt kennen die weten dat jij een ploeteraar bent, daarmee jouw doorzettingskracht tonende en altijd met resultaat!!

Hoezeer het donkere wolkenpak er ook uitziet - uiteindelijk komt daar echt de zon om-of doorheen! Wellicht biedt de toekomst kansen - wanneer die er zijn, ga jij deze pakken!
Je ziet dat er veel mensen met jou behept zijn en ik hoop dat dit je goed doet.
(van ganser harte hoop ik dat dit niet voorkomt uit onprofessionaliteit van de medici - enfin dat zal je nu een biet zijn.)

Sterkte vent - laat iedereen (incluis jouwzelf) eens zien wie Sander nu is - helaas alweer... :twisted:

KOP OP!! :thumbs:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Gebruikersavatar
stof
Guru
Guru
Berichten: 1220
Lid geworden op: zo jan 09, 2005 05:05
Locatie: Rotterdam

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 20:33

Ik kom een beetje laat geloof ik... maar shit man wat een nieuws :( en ach, met dat autorijden zal 't wel goedkomen, daar is wel iets op te vinden... maar 't is natuurlijk vooral 't gemis van gevoel in je been in 't algemeen...dat ontneemt je vast meer als alleen autorijden.

Maar voor alles is een oplossing te vinden en dat moet als je er zo tegenaan blijft kijken als je altijd deed wel goedkomen. Petje af! (en ik draag nooit een petje, want ik ben geen petje) en kop op!

Als jij de schuur nu niet kan verbouwen verbouwen wij de schuur wel voor je!

Sterkte man... en tot gauw
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

AcidStyle

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 20:41

Hee Sander idd sterkte en wij hopen dat het allemaal weer in orde komt met je been, m.b.t. het autorijden is er idd een heleboel te verzinnen. Als het automaat moet dan kan dat en zoals eerder gezegd wat er nog niet is is altijd te fabriceren. Het iswellicht eenoverweging om idd een getrag bak ve BMW te nemen en die middels een gefreesde pasplaat te monteren op je blok, wordt in de opel scene :oops: erg vaak gedaan om bijvoorbeeld een c20xe in een c-kadett te bouwen en er geen 1.8s bak voorhande is.

Succes jongen beterschap

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 20:45

This sucks! :shock:

Maar kop op, we verzinnen we wat!

Iig sterkte man...
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
1750GTV
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 806
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:18
Locatie: Westland
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:01

Ik kom er ook een beetje te laat achter omdat ik niet al teveel meer op het forum kom, maar weet ff niet wat ik moet zeggen...

Sterkte Sander...

Tymen QV
Full Member
Full Member
Berichten: 425
Lid geworden op: za jan 01, 2005 21:31
Locatie: Zuid-Holland

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:08

sterkte !

Grt

Tymen QV
----------------

Gebruikersavatar
MarcoSprint
Full Member
Full Member
Berichten: 338
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Vlissingen

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:10

Shit zeg, dat is echt een tegenvaller! Ik wens je veel sterkte en beterschap en hoop dat je in de toekomst toch nog van je Alfa's kan genieten, al of niet met automaat!
In bezit van Alfa 156 1.8 ts 16v SW uit 2004. Eerder een 33 1.5 QV uit 1986 ,een Alfasud Sprint 1.5 Veloce uit 1983, een 33 1.7 16v uit 1994 en een 146 1.6ts 16v uit 2000 gehad

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2799
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 01:04

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:14

Hee wat naar nu weer.Zondag nog zoveel lol gehad.Kop op Sander,ook nu zeker niet opgeven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit wel heel slechte nieuws.
Blijf er wel aan denken dat na regen zonneschijn komt,jij hebt nu al genoeg in regen gestaan.Dus de zon kan nooit meer ver weg zijn voor jou.
Sander jongen we blijven aan je denken en als we wat kunnen doen zeg en vraag het ons................

Gebruikersavatar
Joop
Member
Member
Berichten: 176
Lid geworden op: di jul 05, 2005 12:02
Locatie: Den Haag

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:37

Ik ben even stil........ [-o<

maar het MOET goedkomen
Oude liefde roest niet (hoop ik)
Nu: Alfetta GT 1.6 1978
Eerder: Alfa 156 SW 2.0, Alfa 155 TS 1.8, Alfetta GTV 2.0 (1981) ,Alfetta GT 1.8 (1975),
33SW 1.4 1992 met 1.7 (8(
156 Berlina 1.6 uit 1999 in Azzurro Achille (baby blauw)V) motor

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:39

Sterkte kerel, sjezus wat klote!

Veel teksten bestaan uit dezelfde woorden die ik zou willen typen, succes de komende tijd kerel, al het geluk van de wereld is je gegund!

Ciao,
Carlo
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Rens 1.7QV
Guru
Guru
Berichten: 1238
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:21

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 21:52

Heel veel sterkte!!!!!!!
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 22:34

Sommige mensen.......






maar jij altijd???? :( :( :(
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
patje1100
Guru
Guru
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 11:03
Locatie: lelystad

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 23:02

ohhh, Sander kerel.

Mijn mede forumcollega's hebben alles gezegd.. . Laat dit eerst maar een tijdje bezinken

heeeeeel veel sterkte

harold
Full Member
Full Member
Berichten: 337
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:20
Locatie: Naarden
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 23:14

ben er stil van :(
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: Restauratie Alessandro, BEYOND REPAIR.........

di jun 12, 2007 23:16

*heeft het even kunnen laten bezinken*

Ik kreeg vanmiddag dus van de neuroloog te horen, dat het zomaar niet goed komt met mijn 'pootje'. Vanzelf is die kans dus gewoon nihil kunnen ze nu vaststellen (adhv het onderzoek van vrijdag j.l.) Er wordt nog overleg gevoerd met de neurochirurg over òf en wat ze me nog kunnen bieden. Maar gezien het feit, dat er zich in de regio waar het speelt erg veel heeft afgespeelt is het maar zeer de vraag of dat überhaubt wel verstandig is daar te gaan opereren. De kans is da heel reëel, dat het meer kwaad, dan goed doet. Ik krijg vrijdag bericht..............
Maar ik ga er dus maar voor 99% vanuit, dat het nooit meer goedkomt met die lompe voet. :evil:

Autorijden met de beemer automatic gaat prima, maar ik zag/ zie dit als een tussen/nood-oplossing. Het minst slechte voor dit moment. maar ik blijf toch zeker geen automaat rijden voor de rest van mijn leven! En al zeker geen non-Alfa! :twisted:
(ik heb nog even gedacht met 185 km/u met de beemer tegen een betonnen pijlervan een viaduct te rijden, maar dat durf ik toch niet.)
Was mijn hobby maar vissen geweest, dat zou het allemaal zoveel makkelijker/ dragelijker maken. :roll:

*is al aan het passen/ proberen/ bedenken geweest*

Ik denk, dat ik ga voor een handbediende koppeling. :o Ja, echt! Waarom dan? Nou, om dat ik het autrijden met handbak gewoon zoveel leuker vind. Ik geniet van het schakelen, double-de-clutch, tussengas (helemaal met carb's) en was/ ben ook vastberaden om ook het heel-and-toe en/ of sideflip me meester te maken. Automaatrijden sucks eigenlijk. :twisted: :?
Gasgeven en remmen kan prima met links. (misschien voor het comfort de gas maar naar liks verbouwen, maar dat is een detail)
En uit onverwachte hoek heb ik bovendien al iets aangeboden gekeregen, ben benieuwd, wat ik daar mee kan.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Terug naar “Projecten”