Klauwen zitten mooi in de lak! Met een compressor gespoten?
De lak lijkt er goed dik op te zitten, erg netjes.
Ja heb ik erg onderschat. Ik kan nu nog de spatbordranden voorbereiden voordat ik daadwerkelijk aan de auto begin. Versnellingsbak wisselen, maar gelijk de tandriemen doen zijn 4 jaar oud maar de nokkenaskeerringen lekken wat, voorwielophanging uitwisselen, spatbordranden inlassen strakmaken en spuiten. Ga niet de hele wagen spuiten maar plaatselijk en de overgangen wegschuren met 2000 korrel papier en dan polijsten. Dankzij de crisis krijg ik vanaf 15 maart meer vrije tijd, de fabriek waar ik werk gaat op halve kracht draaien, o wacht dat mag ik niet zeggen vanwege concurrentie overwegingen.Mooi project maar jezus wat een werk!
Ja lak zit er zeer dik op, had genoeg aangemaakt voor een hele motorkap ofzo. Het voordeel is dat de klauwen vlak lagen dus laat maar druipen langs de zijkanten, dat ziet toch niemand later. De lak was inderdaad na 1 dag nog niet echt uitgehard maar ik was weer eens ongeduldig en nu zijn mijn vingerafdrukken of wat er nog van over is ook vereeuwigd (is dat wel goed gespeld) in de lak.Klauwen zitten mooi in de lak! Met een compressor gespoten?
De lak lijkt er goed dik op te zitten, erg netjes.
Ja, zojuist.heb je de velgen zien staan bij 'gespot'?
speedline 8x13 alfasud trofeo
ook jammer dat je de verkeerde tussendemper hebt gekregen! Nu moet je nog gaan lassen of slijpen!Nu dat de remmen aan de bak gaan verdwijnen, is er daar plaats voor een fatsoenlijk uitlaat spruitstuk ipv het ding dat ik zelf gebakken heb. Na wikken en wegen een complete CSC uitlaat bestemd voor 33 16V met crossover spruitstuk rechtstreeks in Italiè besteld. Prijzig maar mooi en van rvs kan afgeschreven worden over vele jaren met de Sud die nog komen gaan. Er was keuze in eindstuk 70mm of 80mm en ik had 70mm besteld ik ben tenslotte geen 21 meer en een petje heb ik nooit op maar er kwam toch een 80mm, enfin.
Dat was mij van te voren gemeld, "small modification", het spruitstuk moet ingekort worden op de juiste lengte de flens die er zit gaat er dus af, geen probleem verder. Zal wel zijn dat ze 1 type op voorraad houden voor met en zonder kat of misschien zelfs voor 33/145/146 1 spruitstuk.ook jammer dat je de verkeerde tussendemper hebt gekregen! Nu moet je nog gaan lassen of slijpen!
maar zo'n spaghetti brengt wel effe wat extra koppel
Ja, 8 graden voelt als lente. Kon van 3 T-shirts, 2 truien en een bodywarmer terug naar 1 T-shirt, 1 trui en bodywarmer. Als iets niet goed gaat en ik me kwaad maak kan de bodywarmer ook uit.Je bent weer keihard aan het werk Bert, de temperatuur in je loods is zeker weer aangenaam aan het worden?
Ik dacht altijd dat flensaansluiting = kat en schuifaansluiting = middendemper. Als je er vanuit gaat dat een 16v nooit zonder kat is geleverd (?) dan bestaat het 16v spruitstuk dus alleen maar met flens.Dat was mij van te voren gemeld, "small modification", het spruitstuk moet ingekort worden op de juiste lengte de flens die er zit gaat er dus af, geen probleem verder. Zal wel zijn dat ze 1 type op voorraad houden voor met en zonder kat of misschien zelfs voor 33/145/146 1 spruitstuk.ook jammer dat je de verkeerde tussendemper hebt gekregen! Nu moet je nog gaan lassen of slijpen!
maar zo'n spaghetti brengt wel effe wat extra koppel
Ben benieuwd of het wat uitmaakt qua koppel, vind dat ie nu af en toe treuzelt als je in 2 een langzame bocht uitkomt ofzo, je zit te wachten tot ie op toeren is. Was er ook over aan het denken om de originele 16V spin weer te monteren op de een of andere manier om een langer aanzuigtraject te krijgen is ook meer koppel onderin.