Het weer is goed voor een biertje de komende tijd dus kom gerust langszeilen,
Motor eruit tillen wordt wat moeilijk omdat deze onderlangs verwijderd moet worden, dus ik ben nog op zoek naar een plek met een brug in de buurt van Terneuzen.
Het weer is goed voor een biertje de komende tijd dus kom gerust langszeilen,
Motor eruit tillen wordt wat moeilijk omdat deze onderlangs verwijderd moet worden, dus ik ben nog op zoek naar een plek met een brug in de buurt van Terneuzen.
Mij lijkt een spanrol essentiëler om überhaubt te gaan............allen nog een Squadrasjip, dan ga je helemaal....![]()
![]()
![]()
gr Roel
Ik zou niet weten, wat daar anders aan is/ zou moeten zijn.Maar volgens mij heb ik ook de verkeerde distributieriem gekregen want deze lijkt te kort (dom dat ik ze niet even naast elkaar heb gelegd toen ik de nieuwe kreeg) Toch maar even op de verpakking nagekeken en inderdaad blijkt het een riem voor een 155 2.5 V6 te zijn en dat zal niet dezelfde zijn lijkt mij zo
of een mooie glasplaat ala Ferrari 360/430De vertanding bleek dus toch niet te kloppen. Heb nu een nieuwe besteld. Verder zijn er aan de wagen wat belangrijke aanpassingen nodig om de kracht van de v6 goed tot zijn recht te laten komen. Onder andere een betere koeling! In de dichte ruimte achterin draait hij crij snel veel te heet. Dus een platte klep op de wagen gezet. Het luchtrooster dat eriop zit gaat er weer af, die was van de vorige eigenaar maar ik zoek een mooie platte louvre-ontluchting. Zo subtiel mogelijk zeg maar!..