zo dan
Er is in al die tijd niet zo veel meer gebeurd.
Afgelopen week voor het eerst de berlina weer eens uitgelaten (de oprit is eindelijk af)
De temperatuur in de garage is weer acceptabel dus we gaan weer verder waar we gebleven zijn.......
Ik ben maar eens gestart met het bestellen van een voordempertje. De huidige is nog wel dicht maar een steentje lijkt voldoende om er een gat in te krijgen. Zodra de voordemper erop zit ga/laat (?) ik de boel nog eens geheel afstellen (kleppen, ontsteking, carbs....)
On de side kijk ik uit naar zinvol plaatwerk. Een achterklepje heb ik op de kop getikt (was wat prijzig, maar in zeer goede staat).

Nu zoek ik nog twee linker deuren zonder laswerk. Als ik die niet tegen redelijke prijs kan vinden, dan laat ik de huidige tzt herstellen. (waar ligt het omslagpunt?)
Tot slot heb ik nog wat turbinevelgen (7jx15") klaar liggen om pas te laten maken en zelf te spuiten. Steek is goed, naafgat is nét iets te klein en ET klopt nog nét niet. Ik wil ze zo goed passend hebben dat ik geen hulpveren op de achteras meer nodig heb.
Als het allemaal goed past gaan de stilauto's waarschijnlijk weg. Voor de Berlinameeting gaat dat waarschijnlijk niet lukken, want er staat nog een verbouwing van ons huis op de rol.