Zo hé, bijna een jaar geleden alweer

. Tja het Supertje tussendoor hè!
Goed, inmiddels staat deze auto weer op mijn agenda. In de afgelopen week weer aan het lassen geweest. Kriksteunen geplaatst (niet schokkend).
Maar: Het eerste wat ik aan deze auto aangepakt had was het rechter achterscherm. Nu ik weer een hoop ervaring rijker ben, werd het me steeds duidelijker dat de uitgevoerde reparaties niet voldoende waren. Sommige delen waren in verzet gelast en her en der zou naar mijn idee wat teveel plamuur in gaan zitten:
Ik ben ervan overtuigd dat het er uiteindelijk best goed uit zou zien, maar de bedoeling was om alles goed te doen, dus ........ de flex er weer in! Ook het halve binnenscherm eruit.
Vorige week een NOS-achterscherm uit België gehaald. Het binnenscherm had ik nog liggen. Vervolgens de plaatdelen gestraald en in de epoxyprimer gezet (het blijft natuurlijk gewoon oud plaatwerk

)
Binnenscherm erin gelast (na ongeveer 100x vastgriptangen, buitenscherm plaatsen, ietsiepietse verschuiven, binnenscherm weer vast los vast los vast los etc.....)
En het buitenscherm er op.
Totaalshot:
Zo, nu de naden verder aflassen en dan nog wat kleine zaken als bumpersteunen, stoelbevestigingspunten, 1 kriksteun, stukje kofferbodem, reservewielbak.......
En nee, meer "oud werk" ga ik niet overdoen, de rest is netjes
Roel