)) Ik moet de onderkant en de wielrand nog lassen maar woor 3/4 is het gelast. Hoop deze week toch nog ergens tijd te vinden om de rest te lassen en zo niet dan ga ik volgende week weer verder.
)) Ik moet de onderkant en de wielrand nog lassen maar woor 3/4 is het gelast. Hoop deze week toch nog ergens tijd te vinden om de rest te lassen en zo niet dan ga ik volgende week weer verder. )) Ik moet de onderkant en de wielrand nog lassen maar woor 3/4 is het gelast. Hoop deze week toch nog ergens tijd te vinden om de rest te lassen en zo niet dan ga ik volgende week weer verder.
)) Ik moet de onderkant en de wielrand nog lassen maar woor 3/4 is het gelast. Hoop deze week toch nog ergens tijd te vinden om de rest te lassen en zo niet dan ga ik volgende week weer verder.

Even weer een paar foto's genomen met de telefoon. Ook gelijk de binnenkant in de washpraimer gezet en later op de avomnd ook nog in de inotecpraimer.
 Even weer een paar foto's genomen met de telefoon. Ook gelijk de binnenkant in de washpraimer gezet en later op de avomnd ook nog in de inotecpraimer.

Er is alleen één nadeel en dat is dat het nu nog stinkt in ons huis en daar is moeder de vrouw niet zo blij mee
 Er is alleen één nadeel en dat is dat het nu nog stinkt in ons huis en daar is moeder de vrouw niet zo blij mee  
   Ben nu 4 avonden druk geweest en denk dat ik vanavond maar eens niets doe en lekker op de bank ga hangen.
  Ben nu 4 avonden druk geweest en denk dat ik vanavond maar eens niets doe en lekker op de bank ga hangen. 

Zonde van het geld misschien maar ik ga eerst de op kleur gemaakte RX10 er op doen en daarna nogmaals met RX 10 zwart er overheen doen omdat tdit toch een veel mooier resultaat geeft dan de op kleur gemaakte. Hier onder nog een foto van zaterdag dus en hier is alles dus al in de RX5 gezet.
 Zonde van het geld misschien maar ik ga eerst de op kleur gemaakte RX10 er op doen en daarna nogmaals met RX 10 zwart er overheen doen omdat tdit toch een veel mooier resultaat geeft dan de op kleur gemaakte. Hier onder nog een foto van zaterdag dus en hier is alles dus al in de RX5 gezet.

Afgelopen vrijdagavond en zaterdag morgen druk geweest met de bodem en deze is nu "klaar" voor zover het nodig is dan. Na zaterdag morgen weinig meer kunnen doen omdat onze jongste opgenomen moest worden ivm uitdrogingsverschijnselen door de koorts en waterpokken. Ze mocht vanmorgen weer mee naar huis gelukkig maar is wel wat uit haar slaap ritme.
 Afgelopen vrijdagavond en zaterdag morgen druk geweest met de bodem en deze is nu "klaar" voor zover het nodig is dan. Na zaterdag morgen weinig meer kunnen doen omdat onze jongste opgenomen moest worden ivm uitdrogingsverschijnselen door de koorts en waterpokken. Ze mocht vanmorgen weer mee naar huis gelukkig maar is wel wat uit haar slaap ritme.  Heb ondertussen wel foto's gemaakt natuurlijk, maar deze houden jullie van mij tegoed. Zit nu weer op mijn pc thuis maar ben nog druk om alles weer op de rit te krijgen met de foto's e.d.
 Heb ondertussen wel foto's gemaakt natuurlijk, maar deze houden jullie van mij tegoed. Zit nu weer op mijn pc thuis maar ben nog druk om alles weer op de rit te krijgen met de foto's e.d.

Mooi Jeroen
Ik zie op de achtergrond nog een zwarte boot staan die ook nog wel wat hulp gebruiken kan.
Grt rogeralfa :drivng: