idd goed gaan meten, zet hem op een richtbank! zo te zien aan de foto`s hebben jullie de toch al slappe body niet versterkt voordat de dorpels etc eraf gingen.
Goed bezig zo! wordt vast weer een mooie (hopelijk niet rood...)
De dorpel is er niet af geweest, enkel ongeveer een vierde van de buitendorpel, wat overigens niet het dragende deel van de constructie is, dus dat komt wel goed. En helaas wordt het een rode, zoals hij origineel geleverd is, wel jammer dat de meerderheid origineel rood geleverd is, maar tja...idd goed gaan meten, zet hem op een richtbank! zo te zien aan de foto`s hebben jullie de toch al slappe body niet versterkt voordat de dorpels etc eraf gingen.
Goed bezig zo! wordt vast weer een mooie (hopelijk niet rood...)
De inkeping boven de koplamp zat al in het nieuwe front, deze is ook nodig om het front te kunnen vormen. De inkeping in de overgang van de koplampronding naar de motorkap is wel zelf gemaakt om deze net te kunnen vormen. Op zich paste het front redelijk net aan de bovenkant, de echte inkepingen om pas te maken zijn hier gemaakt:Goed bezig!
Moeilijk altijd om zulke lange lassen te maken. Vooral om het geduld op te brengen om niet in 1 keer door te lassen, zodat alles kromtrekt.
Ik heb er altijd bewondering voor hoe ze dat vroeger in de fabriek gewoon autogeen lasten. Ik zou er zelf een golfplaat van maken...
Zijn er inkepingen gemaakt om het front pas te maken? (vanwege de dwarse lassen boven en naast de koplamp)
Gelieve alle verwijderde petjes per briefpost te verzenden naar deze manEcht petje af Fur, echt waanzinnig mooi om dit te volgen