Het bakhuis is inmiddels gestraald en staat in de primer.
Nu nog nieuwe synchromeshringen erin en de boel kan weer in elkaar.
Ben ook nog even bezig geweest met mijn pas verworven Giulietta.

Foto's volgen spoedig.

Ben benieuwd naar de foto's. Ga je het aluminium spuiten?Ben momenteel bezig met de bakrevisie.
...
Foto's volgen spoedig.
GOUDKLEURIG????Ben momenteel bezig met de bakrevisie.
Ben ook nog even bezig geweest met mijn pas verworven Giulietta.![]()
Foto's volgen spoedig.
Nee Ravado ik ga niet kopieren hoor!GOUDKLEURIG????Ben momenteel bezig met de bakrevisie.
Ben ook nog even bezig geweest met mijn pas verworven Giulietta.![]()
Foto's volgen spoedig.![]()
Ja maar ook weer niet te dik want de bak moet ook nog koelen he.oke dan! Overigens zou ik het niet erg vinden als iemand een zelfde kleurstelling zou gebruiken. Wel goed dik in de primer zetten die vers.bak want dat heeft aardig te lijden onder de auto.
Als alles erop zit wel.die bak is van alu. dus oxideren zal wel meevallen...
Zo is dat .ik denk dat dat voornamelijk ijzerslijpsel vd schijven/blokken zijn geweest...
echte corrosie had die versn.bak van mij niet eens terwijl die 11 jaar dagelijks in nederland heeft gereden..
anyway.....het wordt allemaal heel mooi en daar gaat het om
Dank jeZiet er allemaal mooi en als nieuw uit GTVboy,wordt een plaatje !! En je had trouwens gelijk over het geluid van die uitlaatspruitstukken (gtv6) die ik vorig jaar van jou heb overgenomen, zit een heerlijk soundje in.
Mag ik vragen wat er zo speciaal of anders aan is?Dank jeZiet er allemaal mooi en als nieuw uit GTVboy,wordt een plaatje !! En je had trouwens gelijk over het geluid van die uitlaatspruitstukken (gtv6) die ik vorig jaar van jou heb overgenomen, zit een heerlijk soundje in.![]()
Ben blij dat je er tevreden mee bent, klinkt die V6 NOG mooier.
koekje hebben danNee![]()
Off-topic