Dat witte  klepdeksel, dat vind  ik mooi!
Die  gele  slang  is  van de  catch tank voor  olie  en oliedampen.
Achteras  zit  er  onder, compleet met alles  erop en eraan, want  de  handremspullen zaten er  niet op, dus  dat was  nog  een heel werk.
Ook onder de  kap het nodige  gedaan vandaag. Dynamo, bedrading, gasstangstelsel, radiatuer, waterslangen.
Morgen: Interieur  afbouwen en , broodnodig: kabel voor  kofferklep monteren, nu moet ik openen via  gat  van het achterlicht.
Dan achterlichten enz  erin.
Verder staat ie  achter nog  veel te  hoog.
Dan zit  ik nog  met de  kleur. Ik heb wel verf gehaald, maar  ja, je  geeft  m maar  een keer  een ander  kleurtje.
Dus!
- Enerzijds: Matzwart..... (ik heb heeeeeeeeeeele  coole  stickers  die  ik dan a  la  Hot  Rod/ Nascar op de  voorschermen plak. )
- Anderzijds: De  wat oudergedienden onder  ons  kennen wellicht  nog  mijn dikke Bert, de  muisgrijze GTAm replica, waarmee  ik veel HARC dagen onveilig  gemaakt  heb. Die  kleur  dus....
- Mijn Brievenbus  wordt Wit met een amaranto neusje. Deze  idem doen. Beetje  Beauty & Beast  effect...
- Lila  en dan a la  Porsche  917  inkleuren met zwart : Schinken. Wurst... enz. (iemand die  weet wat ik bedoel en een foto heeft?)
- Rosso Corsa, witte  roundels, witte  neus, gewoon Alfa Corse, eventueel wit  neusje. 
Wie  het weet  mag het zeggen.
En indien matzwart: Welke  soort  is  nou mooi mat a  la de 75 van Bob  vd  Sluis? en waar scoor  ik in regio utreg die  verf?
Foto van de  Dikke Bert...

Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end