Update!
Voor de vakantie naar Italië had ik snel wat speakers in m'n hoedenplank geklust. Deze speakers komen uit de bekende Karwei Boombox. Ze hebben me leuk van muziek voorzien samen met de radio, maar het werd toch tijd voor iets anders.
Ik werk bij een pro-audio bedrijf, dus aan speakers geen gebrek. Na wat geregel ben ik de eigelijk geworden van twee maal 10 inch, twee maal 6 inch en twee maal 1 inch. Dit alles moest in m'n kleine 33 hoedenplank, eens kijken of dat passen wil!
Zal het passen...?
Het 15mm multiplex is al passend gemaakt.
Het past, maar dan wel op 1 manier.
Das een mooi plankje geworden, al zeg ik het zelf!
Het past!
Weer een stap verder
Ik ben er heel erg tevreden over!
De hoedenplank is nog niet helemaal klaar. Ik heb nu alleen een filter voor de 1 inch en 10 inch, die voor de 6 inch moet ik nog maken.
Vind het leuk dat iemand zei, dat een paar Ronals erg mooi zouden staan, ik heb namelijk hoog en droog een setje op zolder liggen. Deze heb ik pas gekocht:
Een prachtige set, gestraald, gericht en gespoten, wat wil je nog meer!
Van het voorjaar als ik geld heb voor banden en het is beter weer, dan komen ze eronder.
Afgelopen weekend is er nog iets leuks gebeurd, ik ben de 200.000 kilometer gepasseerd op m'n teller!
Gisteravond heb ik een luchtfilter en een inlaatspruistuk opgehaald voor een mooi prijsje. Heb vandaag het luchtfilter roestvrij gemaakt en in de matzwarte lak gezet, ziet er weer beter uit als nieuw! Snel een nieuw inlegfilter halen, dan kan m'n power/open-luchtfilter geval eraf! Heb nu al meerdere malen gehoord dat het slecht is voor m'n blok, dus hij moet eraf.
Vanaf nu ben ik weer bij met m'n voorgangen. Binnenkort het luchtfilter monteren en misschien beginnen aan het polijsten van m'n tweede inlaatspruitstuk.