Sergio156
Member
Member
Berichten: 141
Lid geworden op: vr jun 20, 2008 20:14
Locatie: amsterdam

RE: Interieur vervangen Alfa 75

ma jan 28, 2013 09:24

Dat de stoelen van een 75 "ruk" zitten is niet zo verbazingwekkend de nieuwste zijn +20jaar oud! Het schuim is vergaan en verpulverd, Het is een hemelsbreed verschil tussen een stoelbekleder gerepareerde stoel (en dan bedoel ik niet een opgevulde stoel) en een originele +20 jaar oude stoel. Vergeet ook de achter passagiers niet! Ik kon iemand die had 156 stoelen in zijn 75 leuk voor hem maar achterin was het ineens stuk slechter vertoeven! Persoonlijk zou ik er voor gaan om turbo stoelen op maat te laten maken. Mooie stoel om te zien hoofdsteun en zit vlak, goede zijdelijke steun mogelijk! Komt wel een nadeel bij goede autobekleders zijn niet goedkoop! Ps, ik ken nog iemand die heeft nog 2 recaro's staan, wil wel ff vragen of ie er vanaf wil?
alfa 156 1.8 t.s.
alfa 75 Qv

Gebruikersavatar
alfa75turbo
Member
Member
Berichten: 241
Lid geworden op: di dec 28, 2004 20:22
Locatie: Delft

RE: Interieur vervangen Alfa 75

wo jan 30, 2013 09:40

Klopt, echter de rug van de Nederlander is langer dan de rug van de gemiddelde Italiaan. In mijn geval zit de hoofdsteun in hoogste stand onder mijn nek... dat samen met de korte zitting maakt het een hel.
Tot op heden hoor ik dus dat een interieur van een 156 relatief makkelijk om te zetten is naar de 75.

Gr.Charles
zonder Alfa geen Ferrari!

Terug naar “Projecten”