Hoi allemaal,
Ik hoop dat iemand mij kan/wil helpen. Ik kom er namelijk niet meer uit.
Ik heb een alfa GT met originele stuurwielbediening. Er is achteraf een kenwood dubbel din autoradio ingebouwd: Kenwood DPX-7000DAB
Nu heb ik al een adapter ertussen zitten voor het bose systeem en moet zeggen, het werkt perfect.
Ik heb via een webshop een adapter kitje besteld om de stuurwielbediening aan te kunnen sluiten, mét kenwood lead.
Maar hoe ik het ook probeer, ik krijg de stuurwielbediening maar niet aan de praat.
https://www.autoshopdetijger.nl/stuurbe ... -2799.html <-- dit is het kitje. Er zit wel een aansluiting bij om het groene iso-stekkertje aan te sluiten, en zou geschikt moeten zijn voor mijn alfa GT. De radio heeft 1 ader aan de kabelboom zitten voor de stuurwielbedining, en van de kenwood lead die bij de adapter zit komen 2 kabels af. 1 is gelabeld remote control en de ander heeft geen label. Maar beiden werken niet.
Nu denk ik dat ik misschien de verkeerde adapter heb besteld en hoop dat iemand me hiermee kan helpen welke ik dan wél nodig heb. Of hoe ik de adapter aansluiten moet.