Elke keer dat je iets repareert lijkt er iets anders kapot te gaan

Remmerij achter: gereviseerde klauwen, nieuwe schijven en blokken. Voor alles even los gehad en ingevet, nog genoeg vlees op schijf en blokken.
Voor en achter staalomvlochten goodridge slangen, goed aangedraaid.
Eerst ontlucht met krik en steunen dmv easybleed. Voor en achter.
Daarna de brug op en nog een keer ontluchten. Achter zo hoog mogelijk, echt behoorlijk hoog, dat red je niet met assteunen op de grond. Ontlucht middels pompen en open/dicht draaien nippel. paar keer tikjes tegen de klauwen gegeven. Gelijk afgesteld, zo strak mogelijk, zaakje loopt net vrij maar sleept wel. Handrem niks aan afgesteld maar gaat netjes 4 tikjes omhoog en de wielen staan dan vast, alles lost ook prima.
Voor ook ontlucht uiteraard, ook via pompen (met de hand drukken dat wel, omdat ie op n brug stond)
Probleem: het pedaal is nog steeds 3x niks. Bij langzaam indrukken grijpt pedaal heel laat aan en zakt ie langzaam weg, bij ineens hard drukken is het pedaal echt kneiterhard, en ook meteen aan het begin, weinig vertraging.
Lucht kan het eigenlijk niet meer zijn, afstelling van blokken achter lijkt mij ook prima.
Ik vermoed de hoofdremcilinder. Ik ben daar eigenlijk zelfs best wel zeker van. Maar ik vraag het toch hier of niet iets over het hoofd zie.