begin nu toch erg te twijfelen of de rotor op cillinder 1 stond bij het op vervangen van de riemen (wanneer de merktekens II/I en T op de vliegwiel goedgezet was)
Is er nog een manier om dit uit te sluiten zonder alles weer af te moeten bouwen?
Op dit moment heb ik de bougiekabels als volgt op de verdeelkap zitten ;
Verdelerkap linkerkabel (gezien vanachter stuur positie) : Bougie linksvoor (zuiger 3)
Verdelerkap kabel onderaan (dichtstbij de inlaatspruitstuk) ; Bougie linksachter (zuiger 4)
Verdelerkap kabel rechts (dichtsbij gasklephuis) ; bougiekabel rechtsvoor (zuiger 1)
Verdelerkap kabel achteraan (dichtstbij schutbird) ; bougiekabel rechts achter (zuiger 2)
Het begon allemaal met de 33..
AR 33 1.7 IE (R.I.P)
AR 164 2.0 TS Super
AR 156 2.0 TS
AR 156 2.0 TS
AR Giulia 2.2
Nu: AR GT 2.0 JTS Distinctive
Lease: AR Stelvio Veloce
Project: 33 1.7 16V QV S