Gebruikersavatar
Torro Rosso 159
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo nov 15, 2015 08:34

Probleem linker raam GT 2004.

za jul 02, 2016 09:31

Ik ben deze week even weg geweest met onze Alfa Gt 2004, maar bij terugkomst merkte ik op dat het raam niet meer bewoog bij het openen van de deur en de raam bediening doet ook niks meer.dus gezocht naar zekeringen, maar die zijn er niet apart voor de ramen.Nu heb ik de bekleding weg gehaald om wat te kunnen doormeten, maar als ik 1 van de 2 stekkers beweeg van de centrale unit( links onder in de deur)dan beweegt het raam wel. Maar de bediening doet niks en je hoort het reais in de zekering kast wel klikken.Heb alles met contact spray ingespoten en nu gaat het raam wel weer op en neer bij het openen en sluiten van de deur.maar de bediening blijft weigeren.Heeft iemand misschien een idee waar ik dit probleem zoeken moet.ik dacht zelf aan het bedieningspaneeltje( het rechter raam werkt wel gewoon normaal en spiegels ook) .met vriendelijke groet: Torro Rosso 159.

Gebruikersavatar
Rob GTV6
Member
Member
Berichten: 196
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:12
Locatie: Noord-Brabant

Re: Probleem linker raam GT 2004.

za jul 09, 2016 15:23

Torro rosso 159,

Ik heb van dat soort dingen net zoveel verstand van als jij, maar ik verdenk de bediening met de knopjes in je deur,heb zelf ook een GT maar dit nog niet meegemaakt.

Groet Rob GTV6
'' Alfa Romeo '' op m'n lijf geschreven.

Terug naar “Algemene Technische vragen”