Claudio-Ti
Newbie
Newbie

Alfa Romeo software wijzigingen 2008

zo mei 15, 2016 12:44

Ragazzi,

Ik ben onlangs van 159 (2.2Jts) over gegaan naar een 159 (1750 Tbi) Daarvoor nog een 156 (2.0Jts) gehad die heerlijk reed maar ook rustig een liter olie op 1000 km verbruikte.

Hoe dan ook ben ik super blij met mijn nieuwe Tbi! Maar er zijn volgens mijn dealer vanaf 2008 wat wijzigingen doorgevoerd die van mij niet zo nodig waren, zoals de ramen die op afstand wel allemaal geopend kunnen worden maar niet meer gesloten!? De spiegels zouden in oudere modellen automatisch dichtklappen wat nu enkel gaat als ik op het knopje druk.

Allemaal onzinnige luxe dingetjes natuurlijk maar wat voor alfisti zou ik zijn als ik het niet tot in de puntjes perfect zou willen hebben :D

Ik had de jongens van Savali en Squadra al gevraag of zij hier wijzigingen in konden aanbrengen maar dit zou "niet kunnen"

Dus zat ik te denken om misschien een comfort module voor 2008 over te zetten. Zal dat werken?

Misschien is er een andere module gemaakt die we misschien samen groter kunnen inkopen?

Ik hoor graag van jullie.

Saluti!

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

Re: Alfa Romeo software wijzigingen 2008

ma mei 16, 2016 13:26

Mis je de knop aan de hemel om de kofferklep te openen al?
Die is namelijk ook geofferd met komen van de "druk"knop op het kofferdeksel.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18

Claudio-Ti
Newbie
Newbie

Re: Alfa Romeo software wijzigingen 2008

ma mei 16, 2016 18:40

Ja klopt idd! Maar die opoffering vind ik eigenlijk wel prima. Bij het starten krijg ik alleen telkens het blue&me schermpje in plaats van het oliepijl wat mij meer interesseert.

Blue&Me gaat ook niet samen met mijn pioneer avic. Als ik die module er uit ruk krijg ik direct een busfout wat nog irritanter is.

Misschien heeft er iemand software waarmee ik die node kan deleten?

Terug naar “Algemene Technische vragen”