Ja die mogelijkheid bestaat, heb er ook adressen van....Weet iemand of het mogelijk is om autolak te laten mengen op basis van analyse van de oude lak (dus niet het kleurnummer ed.), zodat je zonder veel kleurverschil kunt bijspuiten?
Ik heb ook mijn kleur laten scannen (eindhoven d8t ik) maar jammer genoeg kreeg ik niet dezelfde kleur lak thuisgestuurd.Heb gehoord dat er in Enschede een zaakje zit waar ze de lak kunnen scannen,
zodat je precies de zelfde kleur erbij krijgt.
Scannen deden zij bij mij niet, maar werkten met een kleurenwaaier. Kleur was echt precies de kleur die ik moest hebben. Metallic groen is dan wel makkelijker als rood maar ook mijn lak was niet 100% meer zoals het volgens het kleurnummer zou moeten zijn. 2 liter gehaald en wat delen gespoten ziet er prima uit......Mermans verf in Breda, erg goed, en die kunnen de kleur ook wel scannen geloof ik, goede ervaring mee.
heb je hem met een spuitbus gespoten?Ik ben naar de decorette zaak in de buurt gegaan en die hadden ook allemaal merkgerichte waaiers en ook van jaaaaaaren terug! Dus gewoon met de waaier naar de wagen en kijken welke er op zit!![]()
Ik wist toevallig dat ik prugna er op had zitten en dat klopte als een zwerende vinger! Succes!
En mocht het dan toch mislukken, dan plak je er gewoon een stuk behang overheen.heb je hem met een spuitbus gespoten?Ik ben naar de decorette zaak in de buurt gegaan en die hadden ook allemaal merkgerichte waaiers en ook van jaaaaaaren terug! Dus gewoon met de waaier naar de wagen en kijken welke er op zit!![]()
Ik wist toevallig dat ik prugna er op had zitten en dat klopte als een zwerende vinger! Succes!
dus bij de decorette zou je dan ook liter bussen kiunnen kopen die geschikt zijn als autolak.?
plus hoogglans?