(Stiekem voor de delta natuurlijk

Wat eruit kwam is niet goed te achterhalen: bosch super r6 584 wr6dtc
kleppen regelen (gaat gemakkelijker met riem eraf), dus dichting kleppendeksel en dichtingen bougiegatenok bedankt!
ben mijn verlanglijstje aan het maken voor de delta (motor klaarmaken), mocht ik iets vergeten hoor ik het graag:
distributie riem, distri-riem spanner en distri-riem omlooprol
multie riem en spanner
balansassenriem + spanner(s)
4x bougie, verdeelkap en rotor
waterpomp, thermostaat + pakkingen
oliefilter + castrol edge 10w60 olie
brandstoffilter
versnellingsbak olie
rem olie
(luchtfilter is K&N, diff olie is al vervangen, koelvloeistof staat al klaar)
Benzineleidingen is een heel goed idee, ben ik idd vergeten op mijn verlanglijst... overige punten voeg ik ook toe!
Lukt alles met ingebouwde motor, was van plan gewoon te beginnen en dan kijken hoe ver ik kom. Maar ik hoor ook geregeld dat de motor eruut moet voor de waterpomp?
dat is de juiste. daar zit je zeker goed (eventjes tegen mijn eigen winkel sprekenik ben nog aan het rondkijken, maar ik kan me niet voorstellen dat als ik deze bestel ik de verkeerde heb:
http://www.deltaintegrale.com/details.p ... 4&id=25448
(leuk detail, Tuynder gebruikt dezelfde artikelnummers als dit Engelse bedrijf. Soms is Tuynder duurder en soms weer goedkoper....)
maar ondertussen heb ik wel een leuk verlanglijstje, ik zal ergens eind december alles in 1x gaan bestellen zodat ik begin 2014 eens kan beginnen
Daar moet je voor een Delta of Q4 ook helemaal geen onderdelen weg willen halenals je gewoon bij de auto-onderdelen zaak besteld (Brezan,...) heb je sowieso de verkeerde
En toch heeft zo'n klein Turks auto-onderdelen zaakje mij wel (goedkoop) aan een revisie setje voor mijn achterremmen kunnen helpen, ondanks dat ik al wat zaken was afgegaan....Daar moet je voor een Delta of Q4 ook helemaal geen onderdelen weg willen halenals je gewoon bij de auto-onderdelen zaak besteld (Brezan,...) heb je sowieso de verkeerde![]()
en dat is klaarblijkelijk een revisie setje van de achterremklauwen, heb zeker een bedrijf of 8 gebeld en toen ergens wel iets online gevonden... dat uitgeprint en meegenomen, toen kreeg ik het bij dat bedrijfje voor de 1/2 van de internet prijs...Ik doelde vooral op de specifieke onderdelen die de auto een delta of q4
Remklauwen is niet iets specifieks van een Delta of een Q4en dat is klaarblijkelijk een revisie setje van de achterremklauwen, heb zeker een bedrijf of 8 gebeld en toen ergens wel iets online gevonden... dat uitgeprint en meegenomen, toen kreeg ik het bij dat bedrijfje voor de 1/2 van de internet prijs...Ik doelde vooral op de specifieke onderdelen die de auto een delta of q4
klopt idd, maar niemand die herleidingstabellen heeft voor een delta evoRemklauwen is niet iets specifieks van een Delta of een Q4en dat is klaarblijkelijk een revisie setje van de achterremklauwen, heb zeker een bedrijf of 8 gebeld en toen ergens wel iets online gevonden... dat uitgeprint en meegenomen, toen kreeg ik het bij dat bedrijfje voor de 1/2 van de internet prijs...Ik doelde vooral op de specifieke onderdelen die de auto een delta of q4![]()
Die remklauwen worden op erg veel verschillende merken en modellen toegepast.
Daar zijn prima setjes voor te vinden bij de alternatieve onderdelen kanalen
je kan zo goed als alle onderhoudsonderdelen bij de auto-handel halen hoor (riemen,filters, dichtingen,..)klopt idd, maar niemand die herleidingstabellen heeft voor een delta evoRemklauwen is niet iets specifieks van een Delta of een Q4en dat is klaarblijkelijk een revisie setje van de achterremklauwen, heb zeker een bedrijf of 8 gebeld en toen ergens wel iets online gevonden... dat uitgeprint en meegenomen, toen kreeg ik het bij dat bedrijfje voor de 1/2 van de internet prijs...![]()
Die remklauwen worden op erg veel verschillende merken en modellen toegepast.
Daar zijn prima setjes voor te vinden bij de alternatieve onderdelen kanalen![]()
Naar mijn idee zij het 155 klauwen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen