als ik de rem op stationair toerental hard intrap hoor ik een zuigend geluid van achter het dashboard en gaat de motor minder mooi draaien. De slang tssn collector en boorster is nog goed.
Ik moet het stuur in een acht trekken en mijn rechter been een breuk trappen om de voorwielen geblokkeerd te krijgen.
Ook het normaal remmen bij normaal vlot verkeer verloopt met de nodige spierkracht en de nodige zweetmomentjes maar stoppen doet ze nog steeds.
De turbo gaat hard vooruit dus frisse remmetjes zijn best handig

Heb al veel alfa's gehad en het remmen loopt nooit echt over, maar nu was het een eind geleden en is het mijn eerste 75. De tussenpauze met een moderne auto geeft natuurlijk ook een subjectief gevoel.
Dus mijn 2 vragen:
Hoort een 75 makkelijker tot op de blokkeergrens geremd te worden.
En kan de brakbooster uit mekaar gehaald worden voor een nieuw membraam, of moet ik naar de sloop op zoek naar een goeie?
Groeten!
Paul