di okt 22, 2013 09:23
Van Mito's geen verstand, maar onze ex. 146 vrat ook H7 luggies. Per paar vervangen gaf een veel langere levensduur. Bleek later aan een weerstandsprobleem oid te liggen.
Ik heb eens begrepen dat Xenon nog gevoeliger is op dat gebied.
Trouwens, xenonlicht vind ik puur a-sociaal spul.
Dat dát ooit is goedgekeurd is me een volstrekt raadsel. De tegenliggers zien volstrekt niets meer en fietsers verdwijnen zelfs overdag in de vloeibare lucht damp.
In de pakezel gaat het nog want dan zit ik hoog, maar nu ik de Duif regelmatig uitlaat valt het me echt op.
Al hoewel ik het meestal eens met je ben moet ik toch even reageren. Xenon, mits goed afgesteld, hoeft geen probleem te zijn.
Is vaak duurzamer dat halogeen en is tegenwoordig ook een minder aso kleuren te krijgen bv. 4300 k.
Verkoop zelf veel Xenon en dat is wat ik in de praktijk mee maak.
Gr, Jan
Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, tijdens een oorlog en voor een verkiezing.
verleden:diverse sud, sud 5m, sud ti, 33, 33qv, 33 sw, 164, 146, GTV2.0, 75TS, 166V6
Scarb 0142