Ik heb een set vergen liggen die je wel eens tegen komt onder Duitse en Zwitserse GTV6en, maar hier niet ziet op GTV6en.
Volgen de foto's zie welke ik bedoel. En de eerste foto is van de auto waar ze vanaf komen. Deze staat veel te hoog op de wielen en dit kan en moet anders.

Volgende twee komen van het internet af. Het lijkt alsof de spatborden bij deze zijn verbreed, maar heb ook wel foto's van GTV6en waarbij dit niet het geval is.

Heb ze ook geprobeerd onder mijn rijdende GTV6 en vooraan ging het wel, maar achter totaal niet. Gewoon rijden ging nog redelijk, maar vlot een bocht door of bij snel optrekken raakte ik al de spatbordranden. (ook al uitgeslepen)

Wie weet wat voor bandenmaat ik moet hebben en of ik andere veren oid moet zoeken. Zo ja waaraan kan ik het verschil zien? Zit qua banden te denken aan, of plattere of banden waarvan de zijwang ronder loopt. Moet wel voor en achter dezelfde banden hebben want anders vind ik het geen gezicht als ik eerlijk ben.
Heb ook lopen denken om de velg op de naaf af te laten draaien. Zou dit ook een optie zijn of gaat dit niet werken?
Groet Jeroen.