Dus.....
Motor draait rond, startmotor goed, ik ruik benzine, bougiekabels zien er goed uit, alleen veel gebruikt op korte stukjes,,,, bougies vetgeslagen?
Volgens mij enige dat overblijft?
Grusse merijn
Zondag starte die op 3 poten, wel snel op 4, en het ding word echt alleen maar voor kleine stukjes gebruikt, misschien raar , maar hoe ziet die computer met stekker eruit, dat zwarte kunststof bAkkie met stekkertje?even de stekker van de computer eraf trekken en een paar keer rondstarten helpt dan wel...![]()
Zeker weten dat je een vonk krijgt is wel handig, check dat ook even...
Is zo ineens gebeurt, niks aan vooraf gegaan?
En als je de bougies er toch uit haalt, kijk even welk je erin hebt zitten, bij de 16v luistert het plaatsen van het jusite type bougie heel nauw.Ik gok op vetgeslagen bougies, is echt een 16v kwaal bij gebruik op korte stukjes. Haal de bougies eruit en maak ze goed schoon, grote kans dat hij daarna weer als een zonnejte loopt.
En vnaf dan gewoon elke week een lekker stuk sturen met de 33! Goed voor de 33 en goed voor het humeur van de eigenaar.
Dat is met het juiste originele gereedschap nog best redelijk te doenBougies bij de 16V er uit halen is niet heel eenvoudig.
Jij schrijft wat ik dacht. Maar niet iedereen heeft dat inderdaad paraat.Dat is met het juiste originele gereedschap nog best redelijk te doenBougies bij de 16V er uit halen is niet heel eenvoudig.
In Eindhoven evt. te leen, is alleen niet om de hoek.Eén bougie is wat lastiger te verwijderen, de rest is allemaal prima te doen.
Wellicht heeft iemand in jouw omgeving het gereedschap te leen?