DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Ervaring met diverse merken koppakkingen

ma jul 11, 2011 21:28

Iemand ervaring met koppakkingen van de merken Corteco (is frans merk volgens mij) of Payen?
Normaal kocht ik, op aanraden van mensen die veel meer koppakkingen door hun handen hebben laten gaan dan ik ooit zal doen, altijd Goetze of Reinz maar daar kan ik nu niet makkelijk meer aankomen.
Goetze koppakking voor alfa75TS schijnt zelfs niet meer gemaakt te worden?

BvD,
DJ

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Ervaring met diverse merken koppakkingen

ma jul 11, 2011 21:35

half jaar geleden nog een Goetze pakking gehaald bij Arese, daar iets geprobeerd?
was echter wel voor de 1.8 carbs......

op h-base.nl staat Reinz wel in het rijtje, en Goetze als complete koppakkkingset..
http://start.mijngrossier.nl/catalog/ar ... VONOR&ref=

vond Payen zelf altijd maar een b-merk (waarschijnlijk omdat dat het eerste is waar Brezan mee aan komt kakken) maar heb daar toch ook veel goede ervaringen over gehoord.....

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma jul 11, 2011 21:44

Payen is niets mis mee. Belangrijker is een goede voorbewerking (Resten verwijderen, goed ontvetten) en zorgvuldige montage.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Speeder

ma jul 11, 2011 23:59

Ik heb goede ervaringen met Payen, echter niet bij Alfa Romeo. Naar mijn idee een prima koppakking als vervanger van OE.

Reinz, Goetze, Payen... allemaal merken die door Federal Mogule ondersteund worden.

Alfa166GTA

di jul 12, 2011 16:36

Ik heb ze in het programma van Payen en Reinz... Volgens de distributeur nog steeds leverbaar...

Terug naar “Algemene Technische vragen”