De open filters zijn van het type "gemodificeerde beschuitbuis".
Dus zonder het midden stuk, met een sportfilter. De Carbs horen bij het blok.
In,- en uitlaad stuk zijn inwendig ge-flowed.
Deze dip treed op bij een toerental van ca 1000.
Dus eigenlijk direct bij het gas geven en duurt, zoals eerder beschreven, maar erg kort.
Ben zelf niet echt een voorstander van een rollerbank.
Bij "onbelast" vol gas geven krijg ik altijd de rillingen, e.a is toch bijna 40 jaar oud.
Daarbij komt bij dat het gaspedaal, bij vol vermogen, wel eens blijft hangen,

wat het nog beangstiger maakt.
Het blok loopt verder als een zonnetje en start, zelfs na 2 weken stilstand, direct.
Hellaas ben ik niet bekend met het setje van Zaagmans en ontbreek mij ook de nodige
diepgaande kennis om
verder aan de carb,s te sleutelen.
Zal eerst de sproeiers es goed schoonmaken en dan zal ik het waarschijnlijk buiten de deur moeten zoeken.
Bedank voor de tips
Het bestaan van buitenaards, intelligent leven wordt bewezen door het feit dat ze nog steeds geen contact met ons gezocht hebben.
- Alfa Romeo Stelvio Q4 Super
- Abarth 124 Spider
- Giulia Bertone GTV 2000 (1974)