dat bakje heb ik idd zien hangen...zal het eens bespreken want die druk moet toch ergens weg kunnen.
kan het niet de buitenlucht in via dat filtertje?
Dat zal het nu ongetwijfeld gaan? Als ie nu permanent dicht staat, ga je drukverschillen in je tank krijgen. Na hard rijden een vacuum, na in de zon staan een overdruk. Damp die afgezogen hoort te worden kan nu, als ie je tank uit kan komen, ook eventueel in je auto terecht komen.
Als je hem weer wilt aan laten sturen door je ECU, zorg er dan voor dat ie open gaat bij meer dan zeg 10% gasgeven of zo, maar dat je bij stationair die klep dicht hebt zitten. Omdat de lucht die uit die klep niet wordt gemeten, heb je goed kans dat je stationair anders rommelig gaat lopen en je mengverhouding niet meer in orde is. Als je die gasklep behoorlijk open hebt, zal je het kleine beetje lucht wat je er nog bijpakt nauwelijks nog merken, dus dan kan ie wel open. Ook zou ik die klep pas opengooien als je motor warm is. Bij een koude motor wil je ook niet meer lucht bijmengen.