De tijd laat het helaas niet toe om er veel aan te werken. Ooit (!) heb ik een topic daarover gestart. Dus maar even het topic opgezocht http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=17391&start=60
Dan schrik je toch wel even als je ziet hoe lang het project al bezig is

Maar goed, opgeven doen we niet en afgelopen weekend gelukkig weer wat kunnen doen.
Even een korte update. Eigenlijk licht alle 75 TS techniek nu in de auto. Volledige ophanging, bak, motor, groot gedeelte van het interieur. Stuurkolom van de 75, stuurkolomschakelaars van de 75 overgezet. Accu naar achteren. Eigenlijk al redelijk wat gedaan, maar nog heel veel kleine zaken. Belangrijkste nu is het aan de praat krijgen van de motor.
Het probleem zit hem in de stekker rechtvoor in het motorcompartiment. Dit is eigenlijk de enige stekker van de TS die aangesloten wordt op de kabelboom van de QO.

Ik heb mij rot gezocht in het schema van de 75 welke stekker dat is, maar kan hem niet vinden.

Ook de stekker van de QO 2.0i kan ik niet vinden in de schema's.

Het probleem is dat ik deze stekker op elkaar moet aansluiten. Uiteraard gaat dat niet 1 op 1. Ik heb dus de gegevens nodig van de bekabeling welke kleur wat doet, voor beide auto's.
Ik weet dat het vaker is gedaan, maar ik kan gene topic vinden waar dit beschreven staat.
Wie o wie kan mij helpen?