Ik kan 't even niet vinden in het gezamelijke digitale geheugen, dus maar even een beroep op het grijze-cellen geheugen van de mede-forummers.
Ben dus op zoek naar een overzichtje van de zekeringen in de Spider IV.
Dan moet ik eerst even een spanningszoeker gaan kopen.Je kan ook met het contact uit de verlichting aanzetten, en met een spannigzoeker kijken op welke zekering spanniing komt.
Idd en een stuk lekkerder steutelen... gisterenavond de 75 weer inelkaar gezet (Cardan en uitlaat) maar wat een geklooi is dat toch altijd.Misschien lukt 't me met het schemaatje van Edwin...zo niet...zal ik niet het risico lopen de accu meteen weer te slopen en rustig op een volgende afspraak bij Dr. Sander wachten.
![]()
En het is weer eens wat anders, 105 techniek in plaats van altijd maar die &!(#&(@$@! transaxles, he.
Wij zijn niet eens aan de cardan begonnen...de rammel/ratel/piep is niet duidelijk te localiseren, voornamelijk omdat de holle as als klankkast werkt. Het kan zo veel verschillende dingen zijn dat we de klus maar even hebben uitgesteld tot de Major Overhaul. Of tot het moment dat er echt wat onder vandaan dondert natuurlijk.Idd en een stuk lekkerder steutelen... gisterenavond de 75 weer inelkaar gezet (Cardan en uitlaat) maar wat een geklooi is dat toch altijd.Misschien lukt 't me met het schemaatje van Edwin...zo niet...zal ik niet het risico lopen de accu meteen weer te slopen en rustig op een volgende afspraak bij Dr. Sander wachten.
![]()
En het is weer eens wat anders, 105 techniek in plaats van altijd maar die &!(#&(@$@! transaxles, he.
Ik denk ook dat ze niet heel veel hebben gewijzigd in de zekeringen, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de type 2 spider.