Ik zal even de link van MP neerzetten:
http://link.marktplaats.nl/259316784 ,dat praat wat makkelijker.
Mijn bak is echt op, hij lekt, kraakt in zijn 1 en 2. hij heeft een trilling (zeer waarschijnlijk de bak) hij ratelt en de koppelingsplaat is nagenoeg versleten, daarbij wil die ook slecht in zijn achteruit (synchroniseren). Een van de remschijven is wat krom... kortom een dure reparatie. Het is dus een afweging, ga ik hem laten reviseren of kom ik een gereviseerde tegen (zoals nu) beetje een koste /baten plaatje.
In een tweedehands bak (ongereviseerd) van een particulier/ bedrijf ben ik erg voorzichtig....ik ben namelijk al eens goed belazerd met de auto zelf, gekocht op goed vertrouwen, maar hij was er echt slecht aan toe.
Ik ben nu al bijna 3 jaar verder en een hoop ruggen lichter. hij moet nog deels gespoten worden en de aandrijving moet vervangen worden. Ik hoop dus volgend jaar klaar te zijn. Het had niet veel gescheeld of ik had hem op de sloop geparkeerd en mijn verlies genomen......maar ja........ik beschouw het maar als een slechte relatie met goeie sex..
Om terug te komen op het onderwerp, zoon gereviseerde bak zoals aangeboden op MP is dus erg interresant, maar het moet wel te doen zijn..... en de sportiviteit moet inderdaad ook wel behouden blijven...
Mijn gtv is uit 81,.
bedankt voor jullie reacties,....stel ik erg op prijs....m.v.g. Martijn