Ik had een vraag: wat kost het om een lekkend stuurhuis te fixen in een alfa 33 1.7 16v uit 1994?
Alvast bedankt!!!
leuk levenslange garantie, maar schroef dat ding er maar weer eens onderuit (en dan maar wachten totdat hij weer terug komt....)Zal het eens navragen, maar het was iets in die koers.
Kan zijn dan het bij elkaar €800 was.
Het is wel zo dat je bij dit stuurhuis levenslange garantie hebt.
Waarom deze opmerking??? leuk voor degene die hem kapot heeft want das balen genoeg!haha heb lekker een 33 zonder bekrachtiging.......![]()
vorig jaar de hoezen vervangen... eitje.....
heb ook nooit begrepen dat in de boeken staat dat een stuurhuis niet zelf te reviseren is...Er is ooit een topic op dit forum (of het vorige forum) geweest over revisie van het stuurhuis. Volgens mij was daarin uitgelegd hoe dit in zijn werk ging en waar onderdelen gevonden konden worden??
|Precies. Volgens mij was de kern van het verhaal dat het niet makkelijk is om de juiste onderdelen te vinden maar dat het te reviseren is. Misschien is er op dit forum een handige doe het zelverd die in dit gat in de markt gaat springen????.......... Er zit in ieder geval handel in en de Alfisti worden gelukkig gemaakt...heb ook nooit begrepen dat in de boeken staat dat een stuurhuis niet zelf te reviseren is...Er is ooit een topic op dit forum (of het vorige forum) geweest over revisie van het stuurhuis. Volgens mij was daarin uitgelegd hoe dit in zijn werk ging en waar onderdelen gevonden konden worden??
maar ik zou voor een goed gebruikte gaan en zelf monteren, wij kunnen toch met zijn alle genoeg tips geven zodat het gaat lukken
(het moeilijkste is de bouten loskrijgen als je de motor erin laat zitten.........)