Hallo mede Alfisti,
vandaag hoorde ik van de garage dat de nieuwe veerpoten en Koni dempers die ik voor mijn 1988 33 had gekocht niet gaan passen. Het gaat om de laatste type veerpoten met de 3 bevestigingsbouten. Das dan jammer en ik heb nog wel een andere 33 waar ze wel onder kunnen maar ik moet nu op korte termijn een setje nieuwe voorste Koni geel dempers voor mijn 1988-er 33 (type 2) hebben. Wie kent de bestelcode en levertijd? Is het de zelfde schokdemper als in de begin 90-er type 3 33?
Ook moet ik nu andere voorste verlagingsveren hebben, de 30 mm die ik nu heb staan niet mooi in combinatie met de achterverlagingsveren (ook 30mm), ik wil naar 40 of misschien wel 45 mm verlaging gaan maar moet snel 2 nieuwe veren hebben, het liefst van Madeno. De veren die ik nu heb zijn voor de 3 bouts veerpoten. Zijn deze veren voor de type 2 33 (1988) nog nieuw leverbaar voor mijn 33? Of heeft iemand nog iets fatsoenlijks liggen?
Graag snel julie reactie zodat ik het dit weekend nog in orde kan maken voor Viva Italia!!!
Ciao
Jorik